
Andrej Krajner, direktor blagovne znamke in komuniciranja v NLB skupini (foto: Barbara Zajc)
V Mastercard® Športni akademiji smo izredno veseli novega partnerstva in sodelovanja z NLB. V pogovoru z Andrejem Krajnerjem, direktorjem blagovne znamke in komuniciranja v NLB skupini, odkrivamo, kako se v športu in bančništvu prepleteta vrednoti discipline in ekipnega duha. Krajner poudarja pomen podpore mladim športnikom in vzgoje finančne pismenosti, ki jo NLB aktivno spodbuja skozi različne projekte. Skupaj z NLB bomo mlade športnike v okviru programa »Moj prvi posel« učili, kako vzpostaviti povezave s partnerji oziroma sponzorji. Za mlade smo pripravili posebno nalogo v Muzeju bančništva Slovenije, kjer bomo najboljše športnike skupaj z NLB tudi nagradili. V spodnjem pogovoru z gospodom Krajnerjem smo razpravljali o tem, kako vrhunski športniki in mladi talenti gradijo prihodnost s pomočjo inovativnosti in vztrajnosti, ki ju bodo pri nalogi še kako potrebovali.
Gospod Krajner, zakaj ste se v NLB odločili, da podprete tudi mlade športnike?
»V NLB verjamemo, da šport ni zgolj fizična aktivnost, ampak tudi način življenja, ki spodbuja disciplino, vztrajnost in ekipnega duha – vrednote, ki so v skladu z našimi poslovnimi načeli. Podpora mladim športnikom je za nas naložba v prihodnost, saj s tem spodbujamo zdrav način življenja, osebni razvoj in gradnjo boljše družbe.
V NLB mlade športnike podpiramo predvsem s projektom NLB Šport mladim. NLB Šport mladim je projekt, v okviru katerega podpiramo športne klube po vsej Sloveniji, ki spodbujajo mlade h gibanju in aktivnemu življenju ter s svojo predanostjo pomembno prispevajo k razvoju zdrave in odgovorne družbe. Verjamemo namreč, da lahko s povezovanjem lokalnih skupnosti in vzgojo mladih poskrbimo za boljši jutri.«
Kako se lahko po vašem mnenju mladi povežejo z NLB? Kje vidite vzporednice med NLB in športom?
»NLB mladim že vrsto let posveča posebno pozornost, saj se pri nas zavedamo, da jih je potrebno čim hitreje naučiti pomena varčevanja in odgovornega odnosa do denarja. Tako imamo za njih na voljo Prvi račun, kar pomeni začetek sodelovanja z banko. Prvi račun ima pravšnji nabor storitev za prve korake v svet financ. Takrat se mladi tudi prvič srečajo s plačilno kartico in spletno storitvijo NLB Pay. Po dopolnjenem 15. letu starosti pa lahko mladostniki uporabljajo tudi NLB Klik, NLB Pay in Flik, kar pomeni že naprednejše bančne storitve.
Vzporednice med NLB in športom vidimo v skupnih vrednotah, kot so:
- Ekipni duh: Tako v športu kot v poslu je uspeh odvisen od dobrega ekipnega dela.
- Vztrajnost: Doseganje ciljev zahteva veliko truda in vztrajnosti, tako na športnem kot poslovnem področju.
- Inovativnost: Športniki nenehno iščejo nove načine, kako izboljšati svoje rezultate, podobno kot podjetja iščejo inovativne rešitve.«
Veliko je povezovanja z vrhunskimi športniki, vendar se prevečkrat pozabi na mlade. Mladi imajo namreč drugačne ideje, poglede in razmišljanja. Nenazadnje so oni naslednji svetovni ali olimpijski prvaki ter uspešni podjetniki. Kako vi gledate na to? Nenazadnje podpirate veliko športnik klubov in društev v Sloveniji.
»Mladi so naše upanje za prihodnost in prepričani smo, da jih lahko šport ustrezno pripravi in opremi z veščinami, kot so delavnost, odgovornost in vztrajnost, s katerimi bodo postali dobri državljani. Spodbujamo jih, da razvijejo svoje talente in postanejo uspešni tako na športnem kot tudi na poslovnem področju. Verjamemo, da je pomembno, da jim nudimo podporo že na začetku njihove poti.
Vrhunski športniki so vzorniki mladim. Le ti prenašajo znanje in izkušnje na mlajše rodove. To je zelo pomembno. Vsekakor pa ne smemo pozabiti, da so prav mladi tisti, ki bodo pisali zgodovino jutri. Njihove sveže ideje in pogledi so neprecenljivi. Zato vlagamo v obe skupini, saj verjamemo, da se lahko veliko naučimo drug od drugega. Tako smo v NLB sponzorji kar nekaj športnim panogam in vselej posvečamo posebno pozornost tudi delu z mladimi športniki. V NLB se zavedamo, da brez pomoči klubov, ki vzgajajo mlajše rodove, ne bomo imeli vrhunskih športnikov. Pri klubih se vse začne, saj so le ti osnova. Tako v letošnjem letu že 10 leto podpiramo preko 65 klubov v okviru projekta NLB Šport mladim.«
V sklopu naše akademije se športniki skupaj s podjetji srečujejo s temo “Moj prvi posel”, pri kateri sodeluje tudi NLB. Kakšne prednosti prinaša mladim športnikom naloga, skozi katero se učijo poslovanja, komunikacije in pristopa do podjetij ter sponzorjev?
»Sodelovanje v programu “Moj prvi posel” mladim športnikom omogoča, da:
- pridobijo praktična znanja o poslovanju,
- razvijejo komunikacijske veščine,
- sestavijo učinkovite predstavitve ter
- se naučijo, kako pristopiti do potencialnih sponzorjev. Prav tako se naučijo sodelovanja z njimi.
Gre za zelo pomemben program. Športniki morajo delovati v sožitju s sponzorji, saj le ti običajno na tak ali drugačen način deloma ali v celoti financirajo njihovo aktivnost.
Že dolgo ni več dovolj namestitev logotipa kot nalepko, našitek. Na tovrstne aktivnosti smo postali imuni in ob poplavi le teh sponzorstvo na tak način ni vidno. Potrebna je aktivacija sponzorstva, ki predstavi sodelovanje. Pri tem sodelujeta oba, tako športnik kot sponzor.
Tovrstna znanja bodo prišla tudi prav čez celotno športno kariero in skozi življenje.«

Andrej Krajner, direktor blagovne znamke in komuniciranja v NLB skupini (foto: Barbara Zajc)
Najboljše naloge naših mladih športnikov bodo tudi finančno nagrajene. Ali menite, da je to dodatna spodbuda?
»Finančne nagrade so zagotovo dodatna motivacija za mlade športnike. Vendar pa to ne sme biti edini motivator. Motivacija mora biti nabiranje novih znanj in izkušenj.«
Mladi športniki bodo na svojih družbenih omrežjih predstavili Muzej bančništva Slovenije in celotno zgodbo okoli tega. Kaj pričakujete od njih pri tej nalogi?
»Pričakujemo predvsem svež pogled, kreativnost. Sami ne razmišljamo tako kot mladi. Oni vidijo stvari drugače. Veliko bolj poznajo svoje vrstnike, zato se neizmerno veselimo idej, ki bodo nastale v tem programu.
Prav tako so družbena omrežja postala pomemben medij. Mladi so na njih aktivno prisotni. Imajo drugačen način komuniciranja. Oni so zrasli z omrežji, mi pa smo jih začeli uporabljati, hkrati z njihovim razvojem.«
NLB je v Sloveniji prepoznana kot družba, ki veliko sredstev namenja športu. Kaj vam to pomeni?
»NLB ni zgolj banka in naše poslanstvo ni omejeno le na zagotavljanje najboljših finančnih rešitev, nasvetov in znanja; naše poslanstvo je tudi vračati družbi in tako izboljševati kakovost življenja v okolju, kjer delujemo. To NLB Skupina danes počne z različnimi projekti, podpora športu pa je vsekakor eden od ključnih.
Tudi v poslovnem svetu bi se morali marsikaj naučiti iz športa. Najprej, da brez trdega dela in treningov ni uspeha. Pa tudi to, da nas napake resda lahko veliko stanejo, a se jih ne smemo bati, saj so sestavni del vsake tekme in tudi življenja, ključno pa je, da se znamo po njih dostojanstveno pobrati, kaj novega naučiti in čestitati boljšim od sebe. Tu pride do izraza tisto nekaj, čemur se reče »športna miselnost«, česar nam v poslu pogosto primanjkuje, pa bi nam lahko zelo koristilo. Seveda pa je ključno to, kar je v športnem svetu povsem logično in naravno, v slovenski družbi pa se prepogosto zgodi, da tega preprosto ne razumemo, in to je, da je treba prepoznati in nagraditi najboljše.
Prav tako ima šport še eno posebno komponento, in to je zmožnost povezovanja. Ko igra reprezentanca ali ko se po strminah spuščajo naši smučarji, tudi morebitnim poslovnim tekmecem, ta tekmovalnost ni več mar, ampak navijajo kot eni. Še več – ta povezovalni moment se pogosto prelije tudi preko meja regije, ki je, objektivno gledano, športna velesila. In tudi to je nekaj, česar se gospodarstvo še lahko nauči od sveta športa.«
Kaj mora imeti po vašem mnenju vsak športnik, da lahko uspe v karieri?
»Uspeh v športu je rezultat kompleksne kombinacije različnih faktorjev. Poleg očitnih fizičnih sposobnosti, kot so hitrost, moč in vzdržljivost, so ključne tudi mentalne lastnosti, kot so motivacija, fokus, sposobnost premagovanja ovir in odpornost na stres. Pomembno je tudi, da športnik razvije zdravo tekmovalnost, ki ga žene naprej, hkrati pa ohranja spoštovanje do tekmecev. Ne nazadnje, uspeh je tesno povezan tudi s socialnimi veščinami, kot so komunikacija, sodelovanje in sposobnost dela v ekipi.
Vsak športnik bi moral imeti jasno vizijo svoje športne kariere in si postavljati realne cilje. Pomembno je, da se zavedajo, da uspeh ne pride čez noč, ampak je rezultat dolgotrajnega in trdega dela. Poleg tega bi morali športniki posvetiti dovolj pozornosti tudi svojemu zdravju, tako fizičnemu kot psihičnemu.«
Kaj bi svetovali mlajšemu sebi (starosti 13-18 let) z vsemi izkušnjami in znanjem, ki jih imate danes?
»Raziskuj svet okoli sebe, preizkušaj in spoznavaj nove stvari. Ne boj se narediti kakšne napake. Napake so del učenja in ti pomagajo rasti. Vsak, četudi kritičen, argumentiran komentar vzemi kot darilo, saj si dobil dragocen nasvet, kjer ti nekdo, ki mu zate ni vseeno, nekaj sporoča. Poleg tega bi mladim svetoval, da si najdejo hobije in dejavnosti, ki jih veselijo in jim pomagajo, da se razvijajo kot osebnosti.«
V naši akademiji med drugim mlade izobražujemo na temo finančne pismenosti. Kako pomembno je, da se mladi (stari 13-18 let) že pri tej starosti seznanijo s finančno pismenostjo, saj jih tega v šoli ne učijo?
»Finančna pismenost je v današnjem svetu ključna veščina, ki mladim omogoča, da sprejemajo premišljene odločitve o svojem denarju. Čeprav finančna vzgoja v šolah še ni dovolj razširjena, je izjemno pomembno, da mladi že v srednješolskih letih pridobijo osnovno znanje o financah. Finančno pismenost bi morali pravzaprav obravnavati že v osnovni šoli, saj se mladi že takrat prvič srečajo z denarjem. Za ta namen smo v NLB vzpostavili Muzej bančništva Slovenije, ki nagovarja prav to vrzel. Poleg tega pa na zanimiv način predstavlja zgodovino denarja.«
Kakšne lastnosti iščete v mladih športnikih, ko se odločate za sodelovanje in sponzoriranje?
»Pri mladih športnikih iščemo kombinacijo izjemnih športnih dosežkov in osebnostnih lastnosti, ki presegajo zgolj športno zmogljivost. Pomembni so nam športniki, ki so ambiciozni, delovni, imajo pozitiven odnos do življenja in so dober zgled za druge mlade.
Pri športnikih nas zanima tudi, da delijo naše vrednote. To vključuje poštenost, spoštovanje, ekipni duh in željo po nenehnem izboljševanju. Verjamemo, da so te vrednote ključne za dolgoročni uspeh, tako v športu kot tudi v življenju.«
Gospod Krajner, hvala za vaš čas in pogovor. Želimo vam veliko poslovnih uspehov tudi v prihodnje. Ob tem zahvala skupini NLB za zaupanje v naš projekt Mastercard Športne akademije. Verjamemo, da bomo skupaj spisali marsikatero lepo zgodbo.

Andrej Krajner, direktor blagovne znamke in komuniciranja v NLB skupini (foto: Barbara Zajc)
V Mastercard® Športni akademiji smo izredno veseli novega partnerstva in sodelovanja z NLB. V pogovoru z Andrejem Krajnerjem, direktorjem blagovne znamke in komuniciranja v NLB skupini, odkrivamo, kako se v športu in bančništvu prepleteta vrednoti discipline in ekipnega duha. Krajner poudarja pomen podpore mladim športnikom in vzgoje finančne pismenosti, ki jo NLB aktivno spodbuja skozi različne projekte. Skupaj z NLB bomo mlade športnike v okviru programa »Moj prvi posel« učili, kako vzpostaviti povezave s partnerji oziroma sponzorji. Za mlade smo pripravili posebno nalogo v Muzeju bančništva Slovenije, kjer bomo najboljše športnike skupaj z NLB tudi nagradili. V spodnjem pogovoru z gospodom Krajnerjem smo razpravljali o tem, kako vrhunski športniki in mladi talenti gradijo prihodnost s pomočjo inovativnosti in vztrajnosti, ki ju bodo pri nalogi še kako potrebovali.
Gospod Krajner, zakaj ste se v NLB odločili, da podprete tudi mlade športnike?
»V NLB verjamemo, da šport ni zgolj fizična aktivnost, ampak tudi način življenja, ki spodbuja disciplino, vztrajnost in ekipnega duha – vrednote, ki so v skladu z našimi poslovnimi načeli. Podpora mladim športnikom je za nas naložba v prihodnost, saj s tem spodbujamo zdrav način življenja, osebni razvoj in gradnjo boljše družbe.
V NLB mlade športnike podpiramo predvsem s projektom NLB Šport mladim. NLB Šport mladim je projekt, v okviru katerega podpiramo športne klube po vsej Sloveniji, ki spodbujajo mlade h gibanju in aktivnemu življenju ter s svojo predanostjo pomembno prispevajo k razvoju zdrave in odgovorne družbe. Verjamemo namreč, da lahko s povezovanjem lokalnih skupnosti in vzgojo mladih poskrbimo za boljši jutri.«
Kako se lahko po vašem mnenju mladi povežejo z NLB? Kje vidite vzporednice med NLB in športom?
»NLB mladim že vrsto let posveča posebno pozornost, saj se pri nas zavedamo, da jih je potrebno čim hitreje naučiti pomena varčevanja in odgovornega odnosa do denarja. Tako imamo za njih na voljo Prvi račun, kar pomeni začetek sodelovanja z banko. Prvi račun ima pravšnji nabor storitev za prve korake v svet financ. Takrat se mladi tudi prvič srečajo s plačilno kartico in spletno storitvijo NLB Pay. Po dopolnjenem 15. letu starosti pa lahko mladostniki uporabljajo tudi NLB Klik, NLB Pay in Flik, kar pomeni že naprednejše bančne storitve.
Vzporednice med NLB in športom vidimo v skupnih vrednotah, kot so:
- Ekipni duh: Tako v športu kot v poslu je uspeh odvisen od dobrega ekipnega dela.
- Vztrajnost: Doseganje ciljev zahteva veliko truda in vztrajnosti, tako na športnem kot poslovnem področju.
- Inovativnost: Športniki nenehno iščejo nove načine, kako izboljšati svoje rezultate, podobno kot podjetja iščejo inovativne rešitve.«
Veliko je povezovanja z vrhunskimi športniki, vendar se prevečkrat pozabi na mlade. Mladi imajo namreč drugačne ideje, poglede in razmišljanja. Nenazadnje so oni naslednji svetovni ali olimpijski prvaki ter uspešni podjetniki. Kako vi gledate na to? Nenazadnje podpirate veliko športnik klubov in društev v Sloveniji.
»Mladi so naše upanje za prihodnost in prepričani smo, da jih lahko šport ustrezno pripravi in opremi z veščinami, kot so delavnost, odgovornost in vztrajnost, s katerimi bodo postali dobri državljani. Spodbujamo jih, da razvijejo svoje talente in postanejo uspešni tako na športnem kot tudi na poslovnem področju. Verjamemo, da je pomembno, da jim nudimo podporo že na začetku njihove poti.
Vrhunski športniki so vzorniki mladim. Le ti prenašajo znanje in izkušnje na mlajše rodove. To je zelo pomembno. Vsekakor pa ne smemo pozabiti, da so prav mladi tisti, ki bodo pisali zgodovino jutri. Njihove sveže ideje in pogledi so neprecenljivi. Zato vlagamo v obe skupini, saj verjamemo, da se lahko veliko naučimo drug od drugega. Tako smo v NLB sponzorji kar nekaj športnim panogam in vselej posvečamo posebno pozornost tudi delu z mladimi športniki. V NLB se zavedamo, da brez pomoči klubov, ki vzgajajo mlajše rodove, ne bomo imeli vrhunskih športnikov. Pri klubih se vse začne, saj so le ti osnova. Tako v letošnjem letu že 10 leto podpiramo preko 65 klubov v okviru projekta NLB Šport mladim.«
V sklopu naše akademije se športniki skupaj s podjetji srečujejo s temo “Moj prvi posel”, pri kateri sodeluje tudi NLB. Kakšne prednosti prinaša mladim športnikom naloga, skozi katero se učijo poslovanja, komunikacije in pristopa do podjetij ter sponzorjev?
»Sodelovanje v programu “Moj prvi posel” mladim športnikom omogoča, da:
- pridobijo praktična znanja o poslovanju,
- razvijejo komunikacijske veščine,
- sestavijo učinkovite predstavitve ter
- se naučijo, kako pristopiti do potencialnih sponzorjev. Prav tako se naučijo sodelovanja z njimi.
Gre za zelo pomemben program. Športniki morajo delovati v sožitju s sponzorji, saj le ti običajno na tak ali drugačen način deloma ali v celoti financirajo njihovo aktivnost.
Že dolgo ni več dovolj namestitev logotipa kot nalepko, našitek. Na tovrstne aktivnosti smo postali imuni in ob poplavi le teh sponzorstvo na tak način ni vidno. Potrebna je aktivacija sponzorstva, ki predstavi sodelovanje. Pri tem sodelujeta oba, tako športnik kot sponzor.
Tovrstna znanja bodo prišla tudi prav čez celotno športno kariero in skozi življenje.«

Andrej Krajner, direktor blagovne znamke in komuniciranja v NLB skupini (foto: Barbara Zajc)
Najboljše naloge naših mladih športnikov bodo tudi finančno nagrajene. Ali menite, da je to dodatna spodbuda?
»Finančne nagrade so zagotovo dodatna motivacija za mlade športnike. Vendar pa to ne sme biti edini motivator. Motivacija mora biti nabiranje novih znanj in izkušenj.«
Mladi športniki bodo na svojih družbenih omrežjih predstavili Muzej bančništva Slovenije in celotno zgodbo okoli tega. Kaj pričakujete od njih pri tej nalogi?
»Pričakujemo predvsem svež pogled, kreativnost. Sami ne razmišljamo tako kot mladi. Oni vidijo stvari drugače. Veliko bolj poznajo svoje vrstnike, zato se neizmerno veselimo idej, ki bodo nastale v tem programu.
Prav tako so družbena omrežja postala pomemben medij. Mladi so na njih aktivno prisotni. Imajo drugačen način komuniciranja. Oni so zrasli z omrežji, mi pa smo jih začeli uporabljati, hkrati z njihovim razvojem.«
NLB je v Sloveniji prepoznana kot družba, ki veliko sredstev namenja športu. Kaj vam to pomeni?
»NLB ni zgolj banka in naše poslanstvo ni omejeno le na zagotavljanje najboljših finančnih rešitev, nasvetov in znanja; naše poslanstvo je tudi vračati družbi in tako izboljševati kakovost življenja v okolju, kjer delujemo. To NLB Skupina danes počne z različnimi projekti, podpora športu pa je vsekakor eden od ključnih.
Tudi v poslovnem svetu bi se morali marsikaj naučiti iz športa. Najprej, da brez trdega dela in treningov ni uspeha. Pa tudi to, da nas napake resda lahko veliko stanejo, a se jih ne smemo bati, saj so sestavni del vsake tekme in tudi življenja, ključno pa je, da se znamo po njih dostojanstveno pobrati, kaj novega naučiti in čestitati boljšim od sebe. Tu pride do izraza tisto nekaj, čemur se reče »športna miselnost«, česar nam v poslu pogosto primanjkuje, pa bi nam lahko zelo koristilo. Seveda pa je ključno to, kar je v športnem svetu povsem logično in naravno, v slovenski družbi pa se prepogosto zgodi, da tega preprosto ne razumemo, in to je, da je treba prepoznati in nagraditi najboljše.
Prav tako ima šport še eno posebno komponento, in to je zmožnost povezovanja. Ko igra reprezentanca ali ko se po strminah spuščajo naši smučarji, tudi morebitnim poslovnim tekmecem, ta tekmovalnost ni več mar, ampak navijajo kot eni. Še več – ta povezovalni moment se pogosto prelije tudi preko meja regije, ki je, objektivno gledano, športna velesila. In tudi to je nekaj, česar se gospodarstvo še lahko nauči od sveta športa.«
Kaj mora imeti po vašem mnenju vsak športnik, da lahko uspe v karieri?
»Uspeh v športu je rezultat kompleksne kombinacije različnih faktorjev. Poleg očitnih fizičnih sposobnosti, kot so hitrost, moč in vzdržljivost, so ključne tudi mentalne lastnosti, kot so motivacija, fokus, sposobnost premagovanja ovir in odpornost na stres. Pomembno je tudi, da športnik razvije zdravo tekmovalnost, ki ga žene naprej, hkrati pa ohranja spoštovanje do tekmecev. Ne nazadnje, uspeh je tesno povezan tudi s socialnimi veščinami, kot so komunikacija, sodelovanje in sposobnost dela v ekipi.
Vsak športnik bi moral imeti jasno vizijo svoje športne kariere in si postavljati realne cilje. Pomembno je, da se zavedajo, da uspeh ne pride čez noč, ampak je rezultat dolgotrajnega in trdega dela. Poleg tega bi morali športniki posvetiti dovolj pozornosti tudi svojemu zdravju, tako fizičnemu kot psihičnemu.«
Kaj bi svetovali mlajšemu sebi (starosti 13-18 let) z vsemi izkušnjami in znanjem, ki jih imate danes?
»Raziskuj svet okoli sebe, preizkušaj in spoznavaj nove stvari. Ne boj se narediti kakšne napake. Napake so del učenja in ti pomagajo rasti. Vsak, četudi kritičen, argumentiran komentar vzemi kot darilo, saj si dobil dragocen nasvet, kjer ti nekdo, ki mu zate ni vseeno, nekaj sporoča. Poleg tega bi mladim svetoval, da si najdejo hobije in dejavnosti, ki jih veselijo in jim pomagajo, da se razvijajo kot osebnosti.«
V naši akademiji med drugim mlade izobražujemo na temo finančne pismenosti. Kako pomembno je, da se mladi (stari 13-18 let) že pri tej starosti seznanijo s finančno pismenostjo, saj jih tega v šoli ne učijo?
»Finančna pismenost je v današnjem svetu ključna veščina, ki mladim omogoča, da sprejemajo premišljene odločitve o svojem denarju. Čeprav finančna vzgoja v šolah še ni dovolj razširjena, je izjemno pomembno, da mladi že v srednješolskih letih pridobijo osnovno znanje o financah. Finančno pismenost bi morali pravzaprav obravnavati že v osnovni šoli, saj se mladi že takrat prvič srečajo z denarjem. Za ta namen smo v NLB vzpostavili Muzej bančništva Slovenije, ki nagovarja prav to vrzel. Poleg tega pa na zanimiv način predstavlja zgodovino denarja.«
Kakšne lastnosti iščete v mladih športnikih, ko se odločate za sodelovanje in sponzoriranje?
»Pri mladih športnikih iščemo kombinacijo izjemnih športnih dosežkov in osebnostnih lastnosti, ki presegajo zgolj športno zmogljivost. Pomembni so nam športniki, ki so ambiciozni, delovni, imajo pozitiven odnos do življenja in so dober zgled za druge mlade.
Pri športnikih nas zanima tudi, da delijo naše vrednote. To vključuje poštenost, spoštovanje, ekipni duh in željo po nenehnem izboljševanju. Verjamemo, da so te vrednote ključne za dolgoročni uspeh, tako v športu kot tudi v življenju.«
Gospod Krajner, hvala za vaš čas in pogovor. Želimo vam veliko poslovnih uspehov tudi v prihodnje. Ob tem zahvala skupini NLB za zaupanje v naš projekt Mastercard Športne akademije. Verjamemo, da bomo skupaj spisali marsikatero lepo zgodbo.