Foto: Proelium
Vodja poslovnih programov Športne Agencije Proelium Damir Battisti meni, da je bilo za njim zanimivo leto z vseh vidikov, zato smo se odločili, da z njim poklepetamo o preteklem letu. Spregovoril je o Roku Možiču, ki je v preteklem letu pustil izjemen vtis, o zaključku kariere Marcosa Tavaresa, napredku v Športni Akademiji Proelium in tudi o ligi NBA.
Prestop Roka Možiča, ki odpira številna vrata
Damir Battisti po navadi gleda stvari in dogajanja skozi marketinške in poslovne oči, zato mu je bil v preteklem letu izredno zanimiv prestop Roka Možiča v Verono. Njegovo mnenje je, da bo omenjen prestop odprl ogromno novih vrat za nadaljevanje Rokove kariere. “Prestop Roka Možiča je zagotovo izjemen primer. Rok je zelo mlad in tako mlad poseči na tako visoko raven, kot je italijanska odbojkarska liga, za katero vemo, da je ena najboljših na svetu, je enostavno fenomenalno. Tukaj sta za izpostaviti dve zadevi. Ena je njegov res hud športni potencial, druga pa je to, da smo v zadnjih letih pri nas zelo prepoznavni v tem športu tudi po svetu. Odlična kombinacija torej. Ambasador slovenske odbojke je postal Rok. V prihodnje bo to samo še raslo. Pri nogometu so vse oči uprte v Anglijo in Nemčijo, enako velja za odbojko v primeru Italije. To naravnost kliče po potencialu in delu s takšnim športnikom, kot je Rok. Pol leta po prestopu v Verono smo šele na začetku spoznavanja italijanskega trga. Nedvomno bomo ta potencial kar se da najbolje poslovno iztržili tudi za Roka. Potrebno je povedati in zelo pomembno je razumeti, da Rok živi svoje sanje s tem, ko igra svoj šport in dela, kar si najbolj želi. Igranje odbojke na tako visokem “levelu” je tisto, kar je zasledoval in sanjal kot mlad fant. A je lahko kaj lepšega za Roka? Pomembno je, da uživa. Dokler bo tako, bo vse ostalo, kar pride zraven na pot, le enostavno opravilo. Pomembno je torej, da uživa in se dobro počuti tu, kjer je.”
Foto: Proelium
Znova navdušil program #mojprviposel
Med nalogami, ki jih opravlja Damir v Športni Agenciji Proelium, je med drugim tudi vodenje programa #mojprviposel. Gre za program v Športni akademiji Proelium, kjer se mladi učijo prvih poslovnih pristopov in analiziranja prvih poslovnih idej. Kako pristopiti do podjetja, kako pisati sponzorske prošnje, kako sodelovati z njimi, se pogovarjati, prvi odziv … Nekaj besed je namenil pogledu nazaj na letošnjo novo izvedbo prvega letnika Športne Akademije Proelium in novim obrazom, ki so bili del naše nove izvedbe. “Vsako leto imamo v Športni Akademiji Proelium določena pričakovanja. In vedno znova sem pozitivno presenečen nad tem, kar vidimo in spoznamo. Ko se lotiš neznanega, je delo zmeraj izziv. Tako je v gospodarstvu in tako je v športu. Ko pričnemo spoznavati mlade športnike, poskušamo vsak šport posebej povezati v nekaj smiselnega. To se je zgodilo tudi v tej generaciji. Pobližje smo spoznali veliko različnih športov in panog in zato smo se tudi sami ogromno dodatno naučili. Tudi to je ključ do “biti boljši” in to spoštujemo in zasledujemo. Pri programu oziroma temi #mojprviposel ni nikoli konec poglavja. Posel je neskončen, nikoli ne veš, kje nate preži, čaka. To je ena dolga avtocesta, po kateri voziš. Ko dosežeš ene vrste uspeh, vedno iščeš novega. Nov cilj, novo cesto. Vsi člani, ki so sodelovali, so pokazali nek unikaten pristop. Letos so bili pristopi veliko bolj ambiciozni in športniki so znali iz sebe iztržiti maksimum, za katerega sem prepričan, da na začetku niso niti vedeli, kakšen je lahko in kaj sploh to pomeni. Naša naloga je bila opazovati in vse skupaj strniti v neko smiselno celoto in tako ugotoviti dodatne potenciale posameznikov. Vsi tisti, ki so izstopali in izrazili ekstra interes, so dobili povabilo v drugi letnik akademije, ki ga ta teden pričnemo. Splošna ocena je zelo dobra in veselim se novosti in izzivov, ki jih bo prinesla generacija 2022.”
Foto: Proelium
Čustveno slovo Marcosa Tavaresa v 2022
Damir Battisti je zadolžen za razmišljanja o tem, kako bo športnik nadaljeval svojo pot po končani karieri. Letos bo svoje kopačke na klin obesil Marcos Tavares. Smo v pričakovanju izjemno čustvenega zaključka kariere nogometne legende, ki je ob koncu preteklega leta, tudi z našo pomočjo, izdala knjigo z naslovom LEGENDA. Damir je o tem povedal takole: “Marcos Tavares je primer človeka, ki je svojo znamko gradil skozi več kot desetletje. Ne govorim tu samo o športni znamki, ampak je gradil tudi svojo človeško znamko, osebni brand. Ljudje ga ne poznamo samo iz športne plati, ampak tudi iz človeške plati. Ljudem je bližje kot kakšen drug igralec, še posebej, če prihaja iz tujine. Moje skromno mnenje. Marcos je dopustil ljudem, da ga spoznajo v drugačni luči izven nogometnih zelenic. Na zelenici je kazal ubijalski instinkt, izven nje pa je povsem drug človek. Pustil nam je, da ga spoznamo, čutimo, gledamo. Tudi zato je v Mariboru pustil strašno dober pečat. Nekako nam je zlezel v srce. Prednost, ki jo ima, zagnanost, njegove odlične predstave na zelenici, vse to nas žene v smer, kjer ni težko razmišljati, kaj bo Marcos Tavares delal po koncu kariere. Njegova velika prednost med drugim je ta, da je “ne” težko poiskati v njegovem osebnem slovarju. Zmeraj je pripravljen na pozitiven izziv in naloge. Ko imaš pred sabo takšnega človeka, je delo zelo lahko. Sam verjamem, da nikoli ne bo dokončno šel iz športnih vod. Vedno bo nekako spremljal vsa nogometna dogajanja na zelenici in okrog nje. Marcos bo izredno spoštovan in dobrodošel kot oseba, ki zna svetovati in pomagati mlajšim športnikom.”
Foto: Proelium
Rast Športne Agencije Proelium
Veliko časa v preteklem letu smo porabili na račun kreacije novih idej in priložnosti, ki jih bomo izpeljali v Športni agenciji v 2022. Damir je eden glavnih kreatorjev idej pri nas. “Glede na to, da sem sam zelo ambiciozen, imam včasih težavo, da sam rasti ne zaznavam najbolje. Ko smo se pred leti še postavljali z idejami in iskali rdečo nit, je bila neka groba pot le ideja. Danes smo kar nekaj te poti že prehodili. Skozi določeno obdobje smo iskali zamisli in projekte, ki jih lahko predstavimo in izpeljemo. Ko smo prišli do neke točke in nekaj naredili, smo, kot vsak poslovni subjekt mora, pričeli z razmišljanjem o novem, pa spet kakšnem drugem projektu. Za mene je poslovna rast agencije nekaj, kar se nikoli ne konča in se ne sme končati. Pomembno je, da pogledamo, kateri projekt nas čaka za ovinkom in poskušati vse dobre stvari preteklosti vložiti v nov projekt, nove načrte, nove izvedbe in hkrati spoznavati napake in nevarnosti. Tako lahko postanemo boljši.”
Prva generacija mladih upov
Vse tiste športnike, ki uspešno opravijo našo akademijo in v katerih vidimo, da bi lahko tudi v prihodnje uspešno sodelovali z njimi, povabimo med mlade upe. Tako jim individualno pomagamo pri dodatnem razvoju lastnih potencialov. “V novem letu bo k projektu pristopilo kar nekaj novih podjetij, ki želijo pomagati prav mladim, perspektivnim športnikom. Ti zagotovo imajo dobro platformo, da ne rečem “prednost” sodelovanja v akademiji. Z naučenim znanjem, sistemom dela in vnemo bi skoraj lahko rekli, da imajo nekateri že zdaj v poslu in tudi v tekmovanju določeno “prednost” pred ostalimi”, je povedal Damir. “Naš projekt “mladi upi” je fantastičen. To sta dve besedi, ki povesta vse. Mladi upi. Tudi osebe, ki so v programu, si želijo nadgradnje lastnih znanj in mislim, da lahko kombinacija našega znanja in dela v preteklosti vsestransko koristi na vseh področjih. Zasledujemo skupno rast v smislu prenašanja idej. Mi skozi mlade upe spoznavamo svet tam zunaj in svet mladih ljudi. Svet mladih športnikov, ambicije in razmišljanja. Spoznavamo njihove zgodbe. To je zelo pomembno, da lahko v življenju vodiš in načrtuješ poslovno pot. Z mladimi upi bomo poskusili naredit ekstra korak in želja je gospodarstvu predstaviti mladega športnika in pozitivne lastnosti, ki so lahko koristne in pomembne za dodano vrednost v gospodarstvu.”
Foto: Proelium
NBA in ameriški športi
Kot Damir pravi sam, je velik oboževalec in redni gledalec NBA lige in ameriškega športa na splošno. Vsakodnevno se srečuje z novicami in novostmi iz Amerike. Posebej veliko pozornosti nameni ravno načinu marketinga in posla, ki ga vodijo preko luže. “Spremljanje NBA lige in ameriškega športa je moja dolgoletna strast. Ne samo zaradi športa, ampak zaradi dejstva, da je marketing v teh ligah fenomenalen. Pred Covidom sem se odpravil na pot v Ameriko, kjer sem si ogledal ogromno dvoran in zakulisja raznih dogajanj in bilo je fantastično. Če bi lahko vsaj 1 procent tega razmišljanja dodali in kopirali v šport v naši državi, bi s tem definitivno pomagali našemu športu. NBA je v letošnji sezoni še posebej zanimivo tekmovanje, saj se dogaja ogromno nekih zadev v povezavi s Covidom, kar pomeni kup prilagajanja v poslu in marketingu. Liga doživlja veliko zanimivosti. Veliko je podpisov in pogodb igralcev samo za 10 dni, ker je več kot 100 igralcev na Covid protokolu. Vse za to, da tudi posel ne obstane. Še vedno me presenečajo ekipe in marketing s prilagajanji na te stvari. Hkrati bolj podrobno spremljam dogajanje okrog naših igralcev. Vlatko Čančar je v Denverju prišel do veliko več priložnosti, kot jih je imel v preteklosti in upam, da se bo to samo nadaljevalo. Luka Dončić je bil poškodovan. Kolikor spremljam medije, so bili nad njim razočarani, ker Američani vedno pričakujejo top formo. Vedno nekaj več. Pritisk na več. Moje mnenje je, da ima še čas in da se bo vse zgodilo ob svojem času. Kar pa se tiče Gorana Dragića, pa je ta nesrečni Toronto in ogromno nekih privatnih stvari vplivalo na to, da trenutno ne igra. Ampak vsi skupaj si želimo, da bi se zlati kapetan vrnil na igrišča. Moja želja bi bila, da v neko novo sredino, kjer bi pokazal svoj potencial. Je izredno koristen igralec in hvaležna oseba. Kar pa se ekip tiče, pa vrh vedno krojijo iste, oziroma tiste ekipe, za katere se to pričakuje. To so Brooklyn, Chicago, Golden State, Phoenix. Prezgodaj je za napovedi, mislim pa, da je zabavno spremljati to ligo, tudi zaradi vseh poudarkov na marketingu. Morda včasih tudi samo zaradi tega.”
B.K.
Foto: Proelium
Foto: Proelium
Vodja poslovnih programov Športne Agencije Proelium Damir Battisti meni, da je bilo za njim zanimivo leto z vseh vidikov, zato smo se odločili, da z njim poklepetamo o preteklem letu. Spregovoril je o Roku Možiču, ki je v preteklem letu pustil izjemen vtis, o zaključku kariere Marcosa Tavaresa, napredku v Športni Akademiji Proelium in tudi o ligi NBA.
Prestop Roka Možiča, ki odpira številna vrata
Damir Battisti po navadi gleda stvari in dogajanja skozi marketinške in poslovne oči, zato mu je bil v preteklem letu izredno zanimiv prestop Roka Možiča v Verono. Njegovo mnenje je, da bo omenjen prestop odprl ogromno novih vrat za nadaljevanje Rokove kariere. “Prestop Roka Možiča je zagotovo izjemen primer. Rok je zelo mlad in tako mlad poseči na tako visoko raven, kot je italijanska odbojkarska liga, za katero vemo, da je ena najboljših na svetu, je enostavno fenomenalno. Tukaj sta za izpostaviti dve zadevi. Ena je njegov res hud športni potencial, druga pa je to, da smo v zadnjih letih pri nas zelo prepoznavni v tem športu tudi po svetu. Odlična kombinacija torej. Ambasador slovenske odbojke je postal Rok. V prihodnje bo to samo še raslo. Pri nogometu so vse oči uprte v Anglijo in Nemčijo, enako velja za odbojko v primeru Italije. To naravnost kliče po potencialu in delu s takšnim športnikom, kot je Rok. Pol leta po prestopu v Verono smo šele na začetku spoznavanja italijanskega trga. Nedvomno bomo ta potencial kar se da najbolje poslovno iztržili tudi za Roka. Potrebno je povedati in zelo pomembno je razumeti, da Rok živi svoje sanje s tem, ko igra svoj šport in dela, kar si najbolj želi. Igranje odbojke na tako visokem “levelu” je tisto, kar je zasledoval in sanjal kot mlad fant. A je lahko kaj lepšega za Roka? Pomembno je, da uživa. Dokler bo tako, bo vse ostalo, kar pride zraven na pot, le enostavno opravilo. Pomembno je torej, da uživa in se dobro počuti tu, kjer je.”
Foto: Proelium
Znova navdušil program #mojprviposel
Med nalogami, ki jih opravlja Damir v Športni Agenciji Proelium, je med drugim tudi vodenje programa #mojprviposel. Gre za program v Športni akademiji Proelium, kjer se mladi učijo prvih poslovnih pristopov in analiziranja prvih poslovnih idej. Kako pristopiti do podjetja, kako pisati sponzorske prošnje, kako sodelovati z njimi, se pogovarjati, prvi odziv … Nekaj besed je namenil pogledu nazaj na letošnjo novo izvedbo prvega letnika Športne Akademije Proelium in novim obrazom, ki so bili del naše nove izvedbe. “Vsako leto imamo v Športni Akademiji Proelium določena pričakovanja. In vedno znova sem pozitivno presenečen nad tem, kar vidimo in spoznamo. Ko se lotiš neznanega, je delo zmeraj izziv. Tako je v gospodarstvu in tako je v športu. Ko pričnemo spoznavati mlade športnike, poskušamo vsak šport posebej povezati v nekaj smiselnega. To se je zgodilo tudi v tej generaciji. Pobližje smo spoznali veliko različnih športov in panog in zato smo se tudi sami ogromno dodatno naučili. Tudi to je ključ do “biti boljši” in to spoštujemo in zasledujemo. Pri programu oziroma temi #mojprviposel ni nikoli konec poglavja. Posel je neskončen, nikoli ne veš, kje nate preži, čaka. To je ena dolga avtocesta, po kateri voziš. Ko dosežeš ene vrste uspeh, vedno iščeš novega. Nov cilj, novo cesto. Vsi člani, ki so sodelovali, so pokazali nek unikaten pristop. Letos so bili pristopi veliko bolj ambiciozni in športniki so znali iz sebe iztržiti maksimum, za katerega sem prepričan, da na začetku niso niti vedeli, kakšen je lahko in kaj sploh to pomeni. Naša naloga je bila opazovati in vse skupaj strniti v neko smiselno celoto in tako ugotoviti dodatne potenciale posameznikov. Vsi tisti, ki so izstopali in izrazili ekstra interes, so dobili povabilo v drugi letnik akademije, ki ga ta teden pričnemo. Splošna ocena je zelo dobra in veselim se novosti in izzivov, ki jih bo prinesla generacija 2022.”
Foto: Proelium
Čustveno slovo Marcosa Tavaresa v 2022
Damir Battisti je zadolžen za razmišljanja o tem, kako bo športnik nadaljeval svojo pot po končani karieri. Letos bo svoje kopačke na klin obesil Marcos Tavares. Smo v pričakovanju izjemno čustvenega zaključka kariere nogometne legende, ki je ob koncu preteklega leta, tudi z našo pomočjo, izdala knjigo z naslovom LEGENDA. Damir je o tem povedal takole: “Marcos Tavares je primer človeka, ki je svojo znamko gradil skozi več kot desetletje. Ne govorim tu samo o športni znamki, ampak je gradil tudi svojo človeško znamko, osebni brand. Ljudje ga ne poznamo samo iz športne plati, ampak tudi iz človeške plati. Ljudem je bližje kot kakšen drug igralec, še posebej, če prihaja iz tujine. Moje skromno mnenje. Marcos je dopustil ljudem, da ga spoznajo v drugačni luči izven nogometnih zelenic. Na zelenici je kazal ubijalski instinkt, izven nje pa je povsem drug človek. Pustil nam je, da ga spoznamo, čutimo, gledamo. Tudi zato je v Mariboru pustil strašno dober pečat. Nekako nam je zlezel v srce. Prednost, ki jo ima, zagnanost, njegove odlične predstave na zelenici, vse to nas žene v smer, kjer ni težko razmišljati, kaj bo Marcos Tavares delal po koncu kariere. Njegova velika prednost med drugim je ta, da je “ne” težko poiskati v njegovem osebnem slovarju. Zmeraj je pripravljen na pozitiven izziv in naloge. Ko imaš pred sabo takšnega človeka, je delo zelo lahko. Sam verjamem, da nikoli ne bo dokončno šel iz športnih vod. Vedno bo nekako spremljal vsa nogometna dogajanja na zelenici in okrog nje. Marcos bo izredno spoštovan in dobrodošel kot oseba, ki zna svetovati in pomagati mlajšim športnikom.”
Foto: Proelium
Rast Športne Agencije Proelium
Veliko časa v preteklem letu smo porabili na račun kreacije novih idej in priložnosti, ki jih bomo izpeljali v Športni agenciji v 2022. Damir je eden glavnih kreatorjev idej pri nas. “Glede na to, da sem sam zelo ambiciozen, imam včasih težavo, da sam rasti ne zaznavam najbolje. Ko smo se pred leti še postavljali z idejami in iskali rdečo nit, je bila neka groba pot le ideja. Danes smo kar nekaj te poti že prehodili. Skozi določeno obdobje smo iskali zamisli in projekte, ki jih lahko predstavimo in izpeljemo. Ko smo prišli do neke točke in nekaj naredili, smo, kot vsak poslovni subjekt mora, pričeli z razmišljanjem o novem, pa spet kakšnem drugem projektu. Za mene je poslovna rast agencije nekaj, kar se nikoli ne konča in se ne sme končati. Pomembno je, da pogledamo, kateri projekt nas čaka za ovinkom in poskušati vse dobre stvari preteklosti vložiti v nov projekt, nove načrte, nove izvedbe in hkrati spoznavati napake in nevarnosti. Tako lahko postanemo boljši.”
Prva generacija mladih upov
Vse tiste športnike, ki uspešno opravijo našo akademijo in v katerih vidimo, da bi lahko tudi v prihodnje uspešno sodelovali z njimi, povabimo med mlade upe. Tako jim individualno pomagamo pri dodatnem razvoju lastnih potencialov. “V novem letu bo k projektu pristopilo kar nekaj novih podjetij, ki želijo pomagati prav mladim, perspektivnim športnikom. Ti zagotovo imajo dobro platformo, da ne rečem “prednost” sodelovanja v akademiji. Z naučenim znanjem, sistemom dela in vnemo bi skoraj lahko rekli, da imajo nekateri že zdaj v poslu in tudi v tekmovanju določeno “prednost” pred ostalimi”, je povedal Damir. “Naš projekt “mladi upi” je fantastičen. To sta dve besedi, ki povesta vse. Mladi upi. Tudi osebe, ki so v programu, si želijo nadgradnje lastnih znanj in mislim, da lahko kombinacija našega znanja in dela v preteklosti vsestransko koristi na vseh področjih. Zasledujemo skupno rast v smislu prenašanja idej. Mi skozi mlade upe spoznavamo svet tam zunaj in svet mladih ljudi. Svet mladih športnikov, ambicije in razmišljanja. Spoznavamo njihove zgodbe. To je zelo pomembno, da lahko v življenju vodiš in načrtuješ poslovno pot. Z mladimi upi bomo poskusili naredit ekstra korak in želja je gospodarstvu predstaviti mladega športnika in pozitivne lastnosti, ki so lahko koristne in pomembne za dodano vrednost v gospodarstvu.”
Foto: Proelium
NBA in ameriški športi
Kot Damir pravi sam, je velik oboževalec in redni gledalec NBA lige in ameriškega športa na splošno. Vsakodnevno se srečuje z novicami in novostmi iz Amerike. Posebej veliko pozornosti nameni ravno načinu marketinga in posla, ki ga vodijo preko luže. “Spremljanje NBA lige in ameriškega športa je moja dolgoletna strast. Ne samo zaradi športa, ampak zaradi dejstva, da je marketing v teh ligah fenomenalen. Pred Covidom sem se odpravil na pot v Ameriko, kjer sem si ogledal ogromno dvoran in zakulisja raznih dogajanj in bilo je fantastično. Če bi lahko vsaj 1 procent tega razmišljanja dodali in kopirali v šport v naši državi, bi s tem definitivno pomagali našemu športu. NBA je v letošnji sezoni še posebej zanimivo tekmovanje, saj se dogaja ogromno nekih zadev v povezavi s Covidom, kar pomeni kup prilagajanja v poslu in marketingu. Liga doživlja veliko zanimivosti. Veliko je podpisov in pogodb igralcev samo za 10 dni, ker je več kot 100 igralcev na Covid protokolu. Vse za to, da tudi posel ne obstane. Še vedno me presenečajo ekipe in marketing s prilagajanji na te stvari. Hkrati bolj podrobno spremljam dogajanje okrog naših igralcev. Vlatko Čančar je v Denverju prišel do veliko več priložnosti, kot jih je imel v preteklosti in upam, da se bo to samo nadaljevalo. Luka Dončić je bil poškodovan. Kolikor spremljam medije, so bili nad njim razočarani, ker Američani vedno pričakujejo top formo. Vedno nekaj več. Pritisk na več. Moje mnenje je, da ima še čas in da se bo vse zgodilo ob svojem času. Kar pa se tiče Gorana Dragića, pa je ta nesrečni Toronto in ogromno nekih privatnih stvari vplivalo na to, da trenutno ne igra. Ampak vsi skupaj si želimo, da bi se zlati kapetan vrnil na igrišča. Moja želja bi bila, da v neko novo sredino, kjer bi pokazal svoj potencial. Je izredno koristen igralec in hvaležna oseba. Kar pa se ekip tiče, pa vrh vedno krojijo iste, oziroma tiste ekipe, za katere se to pričakuje. To so Brooklyn, Chicago, Golden State, Phoenix. Prezgodaj je za napovedi, mislim pa, da je zabavno spremljati to ligo, tudi zaradi vseh poudarkov na marketingu. Morda včasih tudi samo zaradi tega.”
B.K.
Foto: Proelium