Banner Academy 543

Foto: Proelium

V prazničnem času, ko se večina osredotoča na voščila in darila, smo se letos v Športni agenciji Proelium odločili za drugačen pristop. V duhu družbene odgovornosti in z željo po tem, da ustvarimo nekaj dobrega, smo podjetjem, s katerimi sodelujemo, podarili nekaj resnično posebnega – njihovo unikatno kretnjo v slovenskem znakovnem jeziku.

Slovenski znakovni jezik trenutno obsega le 25.000 kretenj, kar je neprimerljivo z več kot 500.000 besedami slovenskega govornega jezika. Da bi prispevali k razvoju tega jezika in izboljšali možnosti sporazumevanja za gluhe in naglušne, smo se pridružili projektu Prispevaj Kretnjo, ki je nastal v sodelovanju z družbo Mastercard.

V sklopu te pobude smo za vsako podjetje, ki z nami sodeluje, izbrali besedo, ki najbolj odraža njihovo delovanje in vrednote, ter jo preoblikovali v novo kretnjo. Za njih smo “kupili” kretnjo, ki je zdaj postala del slovenske znakovne kulture. S tem smo želeli poudariti, da lahko s skupnimi močmi prispevamo k večji vključevanju in podpiranju gluhih in naglušnih oseb v naši družbi.

Jan Ternjak, direktor Športne agencije Proelium: “Letos smo se odpovedali klasičnim voščilnicam in darilom, saj verjamemo, da lahko s skupnimi močmi ustvarimo nekaj boljšega. Podarjanje kretenj nam omogoča, da podjetjem izrazimo hvaležnost na poseben način, hkrati pa naredimo nekaj dobrega za skupnost gluhih in naglušnih v Sloveniji. Ponosni smo, da lahko s tem projektom širimo zavest o pomenu znakovnega jezika in vključevanja.”

Ternjak dodaja, da so bili odzivi podjetij po prejemu kretenj res neverjetni. “Neverjetno. Toliko klicev, sporočil. Res se mi zdi, da smo poskrbeli za presenečenje. Nisem si mislil, da bo podjetjem toliko pomenilo to, da smo za njih izbrali in kupili besedo, ki bo tudi sicer v prihodnosti naredila nekaj dobrega.”

Sicer pa je december čas, ko se ponavadi naredi več dobrodelnih stvari kot ponavadi. “Verjetno je temu res tako. Tako jaz osebno kot z našo športno agencijo in posledično s športniki po veliki večini ne želimo izpostavljati stvari, ki jih naredimo za dober namen. Zdi se mi, da je pomembno, da posameznik ali podjetje pri sebi ve kaj je naredilo dobrega. Malce drugače je v tem primeru, ko smo želeli sporočiti zgodbo, da se zadeva širi naprej. Sicer pa sem bil naučen, da morem del, ki ga dobim/o, zmeraj dati naprej in tako bo tudi v prihodnje.”

Vsako podjetje je ob darilu prejelo tudi certifikat, ki potrjuje njihov prispevek k pobudi, in video predstavitev kretnje. Nekaj certifikatov in novih besed naših partnerjev si lahko ogledate v nadaljevanju.

Verjamemo, da z inovativnimi gestami kot je ta, gradimo trdne vezi s poslovnimi partnerji, obenem pa prispevamo k širšemu dobremu. Veselimo se nadaljnjega sodelovanja v letu 2025, ko bomo skupaj ustvarjali nove zgodbe, ki štejejo.

Več o projektu Prispevaj Kretnjo:
Obiščite spletno stran projekta in prispevajte svojo kretnjo tudi vi.

Želimo vam lep december,

Ekipa Športne agencije Proelium

Foto: Proelium

V prazničnem času, ko se večina osredotoča na voščila in darila, smo se letos v Športni agenciji Proelium odločili za drugačen pristop. V duhu družbene odgovornosti in z željo po tem, da ustvarimo nekaj dobrega, smo podjetjem, s katerimi sodelujemo, podarili nekaj resnično posebnega – njihovo unikatno kretnjo v slovenskem znakovnem jeziku.

Slovenski znakovni jezik trenutno obsega le 25.000 kretenj, kar je neprimerljivo z več kot 500.000 besedami slovenskega govornega jezika. Da bi prispevali k razvoju tega jezika in izboljšali možnosti sporazumevanja za gluhe in naglušne, smo se pridružili projektu Prispevaj Kretnjo, ki je nastal v sodelovanju z družbo Mastercard.

V sklopu te pobude smo za vsako podjetje, ki z nami sodeluje, izbrali besedo, ki najbolj odraža njihovo delovanje in vrednote, ter jo preoblikovali v novo kretnjo. Za njih smo “kupili” kretnjo, ki je zdaj postala del slovenske znakovne kulture. S tem smo želeli poudariti, da lahko s skupnimi močmi prispevamo k večji vključevanju in podpiranju gluhih in naglušnih oseb v naši družbi.

Jan Ternjak, direktor Športne agencije Proelium: “Letos smo se odpovedali klasičnim voščilnicam in darilom, saj verjamemo, da lahko s skupnimi močmi ustvarimo nekaj boljšega. Podarjanje kretenj nam omogoča, da podjetjem izrazimo hvaležnost na poseben način, hkrati pa naredimo nekaj dobrega za skupnost gluhih in naglušnih v Sloveniji. Ponosni smo, da lahko s tem projektom širimo zavest o pomenu znakovnega jezika in vključevanja.”

Ternjak dodaja, da so bili odzivi podjetij po prejemu kretenj res neverjetni. “Neverjetno. Toliko klicev, sporočil. Res se mi zdi, da smo poskrbeli za presenečenje. Nisem si mislil, da bo podjetjem toliko pomenilo to, da smo za njih izbrali in kupili besedo, ki bo tudi sicer v prihodnosti naredila nekaj dobrega.”

Sicer pa je december čas, ko se ponavadi naredi več dobrodelnih stvari kot ponavadi. “Verjetno je temu res tako. Tako jaz osebno kot z našo športno agencijo in posledično s športniki po veliki večini ne želimo izpostavljati stvari, ki jih naredimo za dober namen. Zdi se mi, da je pomembno, da posameznik ali podjetje pri sebi ve kaj je naredilo dobrega. Malce drugače je v tem primeru, ko smo želeli sporočiti zgodbo, da se zadeva širi naprej. Sicer pa sem bil naučen, da morem del, ki ga dobim/o, zmeraj dati naprej in tako bo tudi v prihodnje.”

Vsako podjetje je ob darilu prejelo tudi certifikat, ki potrjuje njihov prispevek k pobudi, in video predstavitev kretnje. Nekaj certifikatov in novih besed naših partnerjev si lahko ogledate v nadaljevanju.

Verjamemo, da z inovativnimi gestami kot je ta, gradimo trdne vezi s poslovnimi partnerji, obenem pa prispevamo k širšemu dobremu. Veselimo se nadaljnjega sodelovanja v letu 2025, ko bomo skupaj ustvarjali nove zgodbe, ki štejejo.

Več o projektu Prispevaj Kretnjo:
Obiščite spletno stran projekta in prispevajte svojo kretnjo tudi vi.

Želimo vam lep december,

Ekipa Športne agencije Proelium