Čeprav smo že dodobra zakorakali v leto 2022, vam predstavljamo nekaj pomembnih novosti, trendov in nasvetov, s katerimi boste lahko kar najbolje izkoristili svoj Instagram profil v letošnjem letu.
Vsebina (še vedno) kraljuje
Pri načrtovanju marketinške strategije je še vedno najpomembnejša vsebina. Z odličnimi orodji, ki jih Instagram nudi, lahko ustvarjate neverjetne objave. A ne obremenjujte se preveč s “popolnostjo”. V zadnjih letih smo opazili trend nefiltrirane in “avtentične” vsebine vplivnih in blagovnih znamk na Instagramu in ta trend se bo nadaljeval. A to še ne pomeni, da je za objava primerno čisto vse. Čeprav sledilci želijo vedno več odkritosti, je vseeno potrebno poskrbeti, da objavljamo privlačno vsebino, ki pripoveduje zgodbo.
Še več Instagram story-jev
Odkar je Instagram v avgustu 2016 lansiral story-je, so postali med uporabniki neverjetno priljubljeni. Seveda je to neposredno povezano tudi s priljubljenostjo med vplivneži, ki uporabljajo Instagram v svojem poslu. Predstavljamo nekaj zanimivih podatkov, povezanih s priljubljenostjo story-jev:
- 86,6 % uporabnikov Instagrama objavlja story-je.
- Skoraj 80 % podjetij pravi, da so Instagram story-ji močno pripomogli k prepoznavnosti njihove blagovne znamke.
- Skoraj 90 % vplivnežev objavlja vsebino z uporabo story-jev, pri čemer jih 63 % pravi, da bodo v letošnjem letu objavljali story-je veliko pogosteje.
- Po podatkih Instagrama več kot 500 milijonov računov objavlja in spremlja Instagram story-je vsak dan.
Učinkovita strategija za objave na story-jih je pomembna, če jih želite kar najbolje izkoristiti. Priporočamo, da izkoristite dodatne funkcije, ki so na voljo vsem uporabnikom – ankete, drsniki s smeški, nalepke in podobno. Tako vzpodbudite sodelovanje sledilcev.
Story-ji bodo najbrž lahko daljši
Zaenkrat se daljši videoposnetki v story-jih razdelijo na 15-sekundne kose. Ob koncu lanskega leta pa je Instagram testiral 60-sekundne story-je. Tako bomo najbrž kmalu lahko celotnemu videoposnetku dodali glasbo in učinke ter se ne bomo več omejevali na usklajevanje s 15-sekundnimi segmenti. To bo omogočalo sledilcem ogled posnetka z manj prekinitvami. Prav tako daljše trajanje posnetka omogoča več ustvarjalnosti ter kreative pri vsebini, kar pa lahko vsekakor vpliva na povečanje zanimanja sledilcev.
Nalepke s povezavo bodo postale še bolj popularne
Nalepke s povezavo so interaktivne nalepke, ki jih lahko dodate v svoje story-je. Kot večina nalepk na Instagramu, imajo tudi nalepke s povezavo razmeroma dosleden videz – pravokotnik z URL-jem na belem ozadju. Uporabniki se lahko dotaknejo nalepke in Instagram jih bo prepeljal na izbrano spletno stran. Ta funkcija je bila do nedavnega dostopna samo računom z 10.000 sledilci ali več, zdaj pa je na voljo vsem uporabnikom. Uporabna je predvsem za vplivneže, ki želijo promovirati svoje izdelke, ali športnikom, ki promovirajo svojo linijo izdelkov. Možnosti je veliko, zato jih izkoristite.
Uporaba Reelsov se bo povečala
Instagram Reels, Instagramova različica aplikacije TikTok, uporabnikom omogoča ustvarjanje in urejanje kratkih video vsebin, ki trajajo 15 sekund. Reels je bil predstavljen avgusta 2020 in je trenutno na voljo v več kot 50 državah. Reels omogoča odlično možnost za ustvarjanje vsebine, trendov in izzivov v slogu TikTok, pri tem pa se ni potrebno seliti na drugo platformo in na novo graditi svojega občinstva.
Osredotočite se na Instagram videe
Ob povečani vsebini Instagram Live in Instagram Reels namenite dodatno pozornost še na Instagram Video. Instagram Video je Instagramova video platforma, ki združuje bivši IGTV in video posnetke, ki jih ljudje delijo na svojih profilih na Instagramu.
Kreativa in pristnost
Instagram v zadnjem času pomembna platfroma za vse, ki želijo uspeti v svojem poslu. Omogoča ustvarjanje močne in kvalitetne vsebine, ki je zanimiva za potencialne sledilce, hkrati pa omogoča njihovo sodelovanje. Ker se Instagram še naprej razvija ter dodaja funkcije, je pomembno, da tem novostim sledimo. Mi smo vam predstavili nekaj trendov za leto 2022, na vas pa je, koliko jih boste implementirali in upoštevali v svoji strategiji pri objavah. Bodite kreativni, ustvarjali in pristni – to je vsekakor tisto, kar največ šteje.
Vir: Influencer Marketing Hub – https://influencermarketinghub.com/instagram-marketing-trends/
Čeprav smo že dodobra zakorakali v leto 2022, vam predstavljamo nekaj pomembnih novosti, trendov in nasvetov, s katerimi boste lahko kar najbolje izkoristili svoj Instagram profil v letošnjem letu.
Vsebina (še vedno) kraljuje
Pri načrtovanju marketinške strategije je še vedno najpomembnejša vsebina. Z odličnimi orodji, ki jih Instagram nudi, lahko ustvarjate neverjetne objave. A ne obremenjujte se preveč s “popolnostjo”. V zadnjih letih smo opazili trend nefiltrirane in “avtentične” vsebine vplivnih in blagovnih znamk na Instagramu in ta trend se bo nadaljeval. A to še ne pomeni, da je za objava primerno čisto vse. Čeprav sledilci želijo vedno več odkritosti, je vseeno potrebno poskrbeti, da objavljamo privlačno vsebino, ki pripoveduje zgodbo.
Še več Instagram story-jev
Odkar je Instagram v avgustu 2016 lansiral story-je, so postali med uporabniki neverjetno priljubljeni. Seveda je to neposredno povezano tudi s priljubljenostjo med vplivneži, ki uporabljajo Instagram v svojem poslu. Predstavljamo nekaj zanimivih podatkov, povezanih s priljubljenostjo story-jev:
- 86,6 % uporabnikov Instagrama objavlja story-je.
- Skoraj 80 % podjetij pravi, da so Instagram story-ji močno pripomogli k prepoznavnosti njihove blagovne znamke.
- Skoraj 90 % vplivnežev objavlja vsebino z uporabo story-jev, pri čemer jih 63 % pravi, da bodo v letošnjem letu objavljali story-je veliko pogosteje.
- Po podatkih Instagrama več kot 500 milijonov računov objavlja in spremlja Instagram story-je vsak dan.
Učinkovita strategija za objave na story-jih je pomembna, če jih želite kar najbolje izkoristiti. Priporočamo, da izkoristite dodatne funkcije, ki so na voljo vsem uporabnikom – ankete, drsniki s smeški, nalepke in podobno. Tako vzpodbudite sodelovanje sledilcev.
Story-ji bodo najbrž lahko daljši
Zaenkrat se daljši videoposnetki v story-jih razdelijo na 15-sekundne kose. Ob koncu lanskega leta pa je Instagram testiral 60-sekundne story-je. Tako bomo najbrž kmalu lahko celotnemu videoposnetku dodali glasbo in učinke ter se ne bomo več omejevali na usklajevanje s 15-sekundnimi segmenti. To bo omogočalo sledilcem ogled posnetka z manj prekinitvami. Prav tako daljše trajanje posnetka omogoča več ustvarjalnosti ter kreative pri vsebini, kar pa lahko vsekakor vpliva na povečanje zanimanja sledilcev.
Nalepke s povezavo bodo postale še bolj popularne
Nalepke s povezavo so interaktivne nalepke, ki jih lahko dodate v svoje story-je. Kot večina nalepk na Instagramu, imajo tudi nalepke s povezavo razmeroma dosleden videz – pravokotnik z URL-jem na belem ozadju. Uporabniki se lahko dotaknejo nalepke in Instagram jih bo prepeljal na izbrano spletno stran. Ta funkcija je bila do nedavnega dostopna samo računom z 10.000 sledilci ali več, zdaj pa je na voljo vsem uporabnikom. Uporabna je predvsem za vplivneže, ki želijo promovirati svoje izdelke, ali športnikom, ki promovirajo svojo linijo izdelkov. Možnosti je veliko, zato jih izkoristite.
Uporaba Reelsov se bo povečala
Instagram Reels, Instagramova različica aplikacije TikTok, uporabnikom omogoča ustvarjanje in urejanje kratkih video vsebin, ki trajajo 15 sekund. Reels je bil predstavljen avgusta 2020 in je trenutno na voljo v več kot 50 državah. Reels omogoča odlično možnost za ustvarjanje vsebine, trendov in izzivov v slogu TikTok, pri tem pa se ni potrebno seliti na drugo platformo in na novo graditi svojega občinstva.
Osredotočite se na Instagram videe
Ob povečani vsebini Instagram Live in Instagram Reels namenite dodatno pozornost še na Instagram Video. Instagram Video je Instagramova video platforma, ki združuje bivši IGTV in video posnetke, ki jih ljudje delijo na svojih profilih na Instagramu.
Kreativa in pristnost
Instagram v zadnjem času pomembna platfroma za vse, ki želijo uspeti v svojem poslu. Omogoča ustvarjanje močne in kvalitetne vsebine, ki je zanimiva za potencialne sledilce, hkrati pa omogoča njihovo sodelovanje. Ker se Instagram še naprej razvija ter dodaja funkcije, je pomembno, da tem novostim sledimo. Mi smo vam predstavili nekaj trendov za leto 2022, na vas pa je, koliko jih boste implementirali in upoštevali v svoji strategiji pri objavah. Bodite kreativni, ustvarjali in pristni – to je vsekakor tisto, kar največ šteje.
Vir: Influencer Marketing Hub – https://influencermarketinghub.com/instagram-marketing-trends/