Banner Academy 543

Foto: Verona Volley

Slovenski odbojkar Rok Možič je pred kratkim postal zmagovalec prvega tekmovanja Naj športnik iz Maribora na Instagram profilu @maribor24sport. Za portal Maribor 24 Šport je opravil ekskluzivni pogovor, kjer je beseda tekla predvsem o družbenih omrežjih. Od Rokovega 16. leta skupaj z njim skrbimo in ustvarjamo vsebino za vse njegove kanale. Rok je prisoten na Facebook-u, Instagram-u in TikTok-u. V spodnjem pogovoru si preberite zakaj je pomembno, da je športnik prisoten na družbenih omrežjih in kako hkrati čim manj časa preživeti na telefonu.

Gledano zgolj na športnem področju imamo v Mariboru ogromno predstavnikov, ki spadajo v sam športni vrh. Kar pa se tiče prisotnosti na družbenih omrežjih pa ste le korak pred vsemi. Je bila tudi to ena izmed vaših glavnih prednosti?

“Tako je. V Mariboru je res veliko dobrih športnikov. Upam si trditi, da ima malokdo takšno podporo, kot jo imam sam. Zraven mene še Ažbe Jug in kakšen mlajši športnik, ki je prav tako pod okriljem Športne agencije Proelium. Dejstvo je, da že skoraj pet let sodelujem z njimi. Moja ekipa mi pomaga na vseh frontah, tudi pri družbenih omrežjih. Glede na to, da je bilo tekmovanje portala Maribor 24 Šport odvisno samo od glasov na Instagram-u, verjamem, da je to na koncu pretehtalo. Malo športnikov se zaveda, kako pomembna so družbena omrežja. Sam sem hitro sprejel vse nasvete športne agencije. Že od samega začetka sodelovanja je bila želja, da čim manj časa preživim na telefonu. Čas, ko sem na telefonu, pa namenim objavam in za gradnjo moje osebne športne znamke.”

Profil na Instagram-u ste gradili sorazmerno s kariero. Danes vam sledi več kot 53.000 sledilcev.

“Družbena omrežja smo začeli graditi, ko sem bil star 16 let. Spomnim se, da sem velikokrat slišal opazke v smislu ‘kaj pa se ta meče ven’. A sem zadevo preslišal. Vedel sem, kaj je moj cilj. V tujini je normalno, da se začne graditi osebna športna znamka v mlajših letih. Vsi se zavedajo, da je tudi to lahko eden izmed odločilnih faktorjev, ko podpisuješ pogodbo. Tudi klubi gledajo na to, koliko občinstva privabiš v dvorane, koliko kart in  dresov se lahko proda zaradi tebe, da ti lahko privabiš v klub določene sponzorje itd. Danes je tako, da so družbena omrežja res tako močna. Sam bi morda raje videl, da temu ne bi bilo tako, ampak se je potrebno prilagoditi. Prisoten sem na bolj ali manj vseh družbenih omrežjih. S to prisotnostjo sem blizu vsem navijačem. Tudi Verona se zaveda, kakšen je moj doprinos zaradi mojih navijačev oziroma sledilcev. Ekipa športne agencije Proelium je večkrat v Veroni, kjer jo toplo sprejmejo in kjer skupaj z Verono Volley sodelujejo pri ustvarjanju vsebine za moje kanale. Nenazadnje so tukaj tudi sponzorji, ki vse pogosteje trkajo na moja vrata.”

Vas družbena omrežja obremenjujejo?

“Pravzaprav me nič ne obremenjuje. Bolj ali manj se sam koncentriram samo na treninge in tekme, torej na odbojko. Vse ostale stvari, kar se tiče družbenih omrežij, naredi moja ekipa, torej celoten material, video vsebine, montaže, najboljše akcije s tekem, intervjuje …”

Objavite tudi kaj sami?

“Za vse profile na družbenih omrežjih skrbi športna agencija Proelium. Kot sem omenil, so večkrat v Veroni, kjer pripravijo material. Sam zadeve le potrdim. Športne objave s potovanj in vsakdanjega življenja, predvsem story-je (zgodbe) in osebne čestitke, pa objavljam sam. Tudi vse izjave po tekmah in razmišljanja so seveda moja. Je pa vse tako lepo usklajeno, da se večkrat pojavi kakšna objava, ko sam zjutraj še spim (smeh).”

Kako je s številnimi sporočili, ki prihajajo? Vemo, da si po tekmi vselej vzamete čas za podpis, sliko, četudi niste bili zadovoljni z rezultatom.

“Sporočila prebiram samo jaz. Tukaj nimam pomoči. Predvsem, ker na sporočila deklet rad odgovarjam sam (smeh). Šalo na stran, sporočil je v zadnjem času toliko, da jih ogromno ostane neprebranih. Odkar smo bili na Filipinih, je ogromno navijačev tudi iz tistega dela sveta. Tudi trije fan klubi (profili) so nastali na Filipinih, na njih pa se dnevno nalagajo objave o meni. Noro. Zagotovo sem izjemno počaščen. Na družbenih omrežjih sem prisoten zato, da sem blizu vsem tistim, ki me tako lepo spodbujajo. Da lahko vrnem del podpore, ki jo dobivam iz različnih delov sveta. Žal na vsa sporočila pač ne utegnem odgovoriti. Je pa res, da si zmeraj vzamem čas za podpise in fotografije. Tudi po kakšnem porazu, ko mi ni lahko. Vem, da je to del moje službe. Tako sem bil vzgojen, za kar gre zahvala mojim staršem.”

@rok_mozic9 That feeling when you block the tallest player on your team 🤪🤪 #RM9 #rokmozic #roktheworld #verona ♬ WTF (feat. Amber Van Day) - HUGEL

Še vprašanje o tekmovanju Naj športnika iz Maribora. Dekleta so večinoma premagovale fante. Vaš komentar na to?

“Menim, da se pri objavah in aktivnosti na družbenih omrežjih še zmeraj prevečkrat razmišlja o tem, kaj bodo drugi rekli. Ni važno, kaj drugi ljudje govorijo, ampak to, kar si mi mislimo o nas samih. Je pa dejstvo, da so bila na tekmovanju za Naj športnika iz Maribora nekatera dekleta veliko bolj aktivna na družbenih omrežjih kot fantje, na primer Petja Klojčnik, ki je bila moja nasprotnica v zaključku, pa prav tako odlična Tyra Barada, pa najbrž še katera.”

Kaj bi jim svetovali?
“Če se držite pravila, da ste čim manj na telefonu in čas na telefonu porabite za pametne stvari, se ni potrebno ničesar bati.”

Vir: Maribor24

Foto: Verona Volley

Slovenski odbojkar Rok Možič je pred kratkim postal zmagovalec prvega tekmovanja Naj športnik iz Maribora na Instagram profilu @maribor24sport. Za portal Maribor 24 Šport je opravil ekskluzivni pogovor, kjer je beseda tekla predvsem o družbenih omrežjih. Od Rokovega 16. leta skupaj z njim skrbimo in ustvarjamo vsebino za vse njegove kanale. Rok je prisoten na Facebook-u, Instagram-u in TikTok-u. V spodnjem pogovoru si preberite zakaj je pomembno, da je športnik prisoten na družbenih omrežjih in kako hkrati čim manj časa preživeti na telefonu.

Gledano zgolj na športnem področju imamo v Mariboru ogromno predstavnikov, ki spadajo v sam športni vrh. Kar pa se tiče prisotnosti na družbenih omrežjih pa ste le korak pred vsemi. Je bila tudi to ena izmed vaših glavnih prednosti?

“Tako je. V Mariboru je res veliko dobrih športnikov. Upam si trditi, da ima malokdo takšno podporo, kot jo imam sam. Zraven mene še Ažbe Jug in kakšen mlajši športnik, ki je prav tako pod okriljem Športne agencije Proelium. Dejstvo je, da že skoraj pet let sodelujem z njimi. Moja ekipa mi pomaga na vseh frontah, tudi pri družbenih omrežjih. Glede na to, da je bilo tekmovanje portala Maribor 24 Šport odvisno samo od glasov na Instagram-u, verjamem, da je to na koncu pretehtalo. Malo športnikov se zaveda, kako pomembna so družbena omrežja. Sam sem hitro sprejel vse nasvete športne agencije. Že od samega začetka sodelovanja je bila želja, da čim manj časa preživim na telefonu. Čas, ko sem na telefonu, pa namenim objavam in za gradnjo moje osebne športne znamke.”

Profil na Instagram-u ste gradili sorazmerno s kariero. Danes vam sledi več kot 53.000 sledilcev.

“Družbena omrežja smo začeli graditi, ko sem bil star 16 let. Spomnim se, da sem velikokrat slišal opazke v smislu ‘kaj pa se ta meče ven’. A sem zadevo preslišal. Vedel sem, kaj je moj cilj. V tujini je normalno, da se začne graditi osebna športna znamka v mlajših letih. Vsi se zavedajo, da je tudi to lahko eden izmed odločilnih faktorjev, ko podpisuješ pogodbo. Tudi klubi gledajo na to, koliko občinstva privabiš v dvorane, koliko kart in  dresov se lahko proda zaradi tebe, da ti lahko privabiš v klub določene sponzorje itd. Danes je tako, da so družbena omrežja res tako močna. Sam bi morda raje videl, da temu ne bi bilo tako, ampak se je potrebno prilagoditi. Prisoten sem na bolj ali manj vseh družbenih omrežjih. S to prisotnostjo sem blizu vsem navijačem. Tudi Verona se zaveda, kakšen je moj doprinos zaradi mojih navijačev oziroma sledilcev. Ekipa športne agencije Proelium je večkrat v Veroni, kjer jo toplo sprejmejo in kjer skupaj z Verono Volley sodelujejo pri ustvarjanju vsebine za moje kanale. Nenazadnje so tukaj tudi sponzorji, ki vse pogosteje trkajo na moja vrata.”

Vas družbena omrežja obremenjujejo?

“Pravzaprav me nič ne obremenjuje. Bolj ali manj se sam koncentriram samo na treninge in tekme, torej na odbojko. Vse ostale stvari, kar se tiče družbenih omrežij, naredi moja ekipa, torej celoten material, video vsebine, montaže, najboljše akcije s tekem, intervjuje …”

Objavite tudi kaj sami?

“Za vse profile na družbenih omrežjih skrbi športna agencija Proelium. Kot sem omenil, so večkrat v Veroni, kjer pripravijo material. Sam zadeve le potrdim. Športne objave s potovanj in vsakdanjega življenja, predvsem story-je (zgodbe) in osebne čestitke, pa objavljam sam. Tudi vse izjave po tekmah in razmišljanja so seveda moja. Je pa vse tako lepo usklajeno, da se večkrat pojavi kakšna objava, ko sam zjutraj še spim (smeh).”

Kako je s številnimi sporočili, ki prihajajo? Vemo, da si po tekmi vselej vzamete čas za podpis, sliko, četudi niste bili zadovoljni z rezultatom.

“Sporočila prebiram samo jaz. Tukaj nimam pomoči. Predvsem, ker na sporočila deklet rad odgovarjam sam (smeh). Šalo na stran, sporočil je v zadnjem času toliko, da jih ogromno ostane neprebranih. Odkar smo bili na Filipinih, je ogromno navijačev tudi iz tistega dela sveta. Tudi trije fan klubi (profili) so nastali na Filipinih, na njih pa se dnevno nalagajo objave o meni. Noro. Zagotovo sem izjemno počaščen. Na družbenih omrežjih sem prisoten zato, da sem blizu vsem tistim, ki me tako lepo spodbujajo. Da lahko vrnem del podpore, ki jo dobivam iz različnih delov sveta. Žal na vsa sporočila pač ne utegnem odgovoriti. Je pa res, da si zmeraj vzamem čas za podpise in fotografije. Tudi po kakšnem porazu, ko mi ni lahko. Vem, da je to del moje službe. Tako sem bil vzgojen, za kar gre zahvala mojim staršem.”

@rok_mozic9 That feeling when you block the tallest player on your team 🤪🤪 #RM9 #rokmozic #roktheworld #verona ♬ WTF (feat. Amber Van Day) - HUGEL

Še vprašanje o tekmovanju Naj športnika iz Maribora. Dekleta so večinoma premagovale fante. Vaš komentar na to?

“Menim, da se pri objavah in aktivnosti na družbenih omrežjih še zmeraj prevečkrat razmišlja o tem, kaj bodo drugi rekli. Ni važno, kaj drugi ljudje govorijo, ampak to, kar si mi mislimo o nas samih. Je pa dejstvo, da so bila na tekmovanju za Naj športnika iz Maribora nekatera dekleta veliko bolj aktivna na družbenih omrežjih kot fantje, na primer Petja Klojčnik, ki je bila moja nasprotnica v zaključku, pa prav tako odlična Tyra Barada, pa najbrž še katera.”

Kaj bi jim svetovali?
“Če se držite pravila, da ste čim manj na telefonu in čas na telefonu porabite za pametne stvari, se ni potrebno ničesar bati.”

Vir: Maribor24