Banner Academy 543

Foto: Proelium

Družbeno omrežje TikTok je zaživelo septembra 2016. Do sedaj je na voljo v več kot 150 državah ter v 75 jezikih.  Februarja 2019 je bila opravljena več kot milijarda prenosov omenjene aplikacije.

TikTok je postal v preteklem letu najbolj popularno družbeno omrežje. Po 4. mestu leta 2019 je število uporabnikov krepko zraslo. Po številu prenosov je namreč lani prehitel tudi Facebook in ostala družbena omrežja.  V letošnjem oktobru je zaživel tudi TikTok Športne agencije Proelium @proeliumsportsagency. Direktorja Jana Ternjaka smo povprašali, kaj je bil vzrok pridružitve na novo družbeno omrežje.

“Potrebno je enostavno iti v korak s časom. Sam sem si ustvaril svoj TikTok profil že lani poleti. Predvsem z namenom, da spremljam naše športnike. Zdi se mi, da je tudi naša ciljna publika na omenjenem omrežju. Tudi želja vse več podjetjih je, da športniki oglašujejo za njih na TikTok-u. Tako enostavno ni bilo izbire. Zmeraj razlagam, da je pri mladih, oziroma v našem primeru pri športnikih, potrebno zmanjšati čas, ko so na telefonih. Povprečen “screen time” na telefonih je po 4,5 ali pa celo več ur. Ko to vidim, me kar zmrazi. Sem zato, da so športniki na družbenih omrežjih, vendar si želim, da čas, ko so na njih, uporabijo za koristne namene. To pomeni za gradnjo njihove osebne športne znamke. Sicer jim telefon jemlje fokus. Če pošlješ kakšno sporočilo, opraviš kak nujen klic in nato objaviš kakšno fotografijo, mora biti povprečen čas na telefonu pod eno uro na dan. Vse, kar je več, je zapravljanje dragocenega časa. Zaradi tega, ker je po statističnih podatkih, ki so bili objavljeni letos poleti, nekje okoli 40 % uporabnikov TikTok-a starih med 16-24 let smo tudi mi zaupali upravljanje TikTok profila našemu najmlajšemu v ekipi – Boru Klemencu.”

Za ogled profila kliknite na zgornjo sliko.

Seveda smo o planu in objavah na novem TikTok profilu @proeliumsportsagency povprašali tudi tistega, ki je zanj zadolžen. Z Borom Klemencom smo se pogovarjali o planih in željah za prihodnje.
“Ideja o pridružitvi k TikTok-u je tlela že nekaj časa. Nekako sva se skupaj z direktorjem odločila, da bi bilo dobro, če smo prisotni tudi tam. Menim, da se lahko z zanimivi, smešnimi in inovativnimi posnetki naša agencija res razširi in dobi širšo publiko tudi na tem družbenem omrežju. In ravno s tem bomo poskušali pridobiti sledilce. Na začetku smo zgolj bolj na splošno predstavili agencijo, nato bomo v nadaljevanju poskušali z bolj sproščeno in smešno vsebino. Pozorni bomo predvsem na to, kaj se dogaja na področjih trendov na družbenih omrežjih in temu bomo dali velik poudarek. Glavni cilj pa je seveda predstaviti naše športnike. Zato nas hitro posledite in preglejte zanimive video vsebine.”

Na omenjeni aplikaciji pa ne manjka velikih športnih imen. Med slovenskimi uporabniki, ki širijo športno vsebino, so najbolj popularni DD Squad, ki zberejo okrog 2 milijona ogledov mesečno. Med drugimi TikTok uporabljajo tudi številni slovenski nogometni klubi, kot so NK Radomlje, NK Bravo in NK Brinje Grosuplje, ki pristopajo z zabavno in smešno vsebino. Med največja imena sodijo športniki kot so Giannis Antetokounmpo, Tom Brady in Trae Young, ki objavljajo svoje najboljše trenutke, video vsebine s treningov in občasno izvajajo tudi zanimive trende, ki so tisti trenutek popularni. Ogromno znamk kot so Gatorade, Dormeo, Champion, Fruc, RedBull ter Equa, uporabljajo športnike za marketing in promocijo na TikTok-u. Res je, da je večina uporabnikov mlada generacija, ampak ravno oni so najbolj vplivni in zato so ciljna publika teh znamk.

Foto: Proelium

Družbeno omrežje TikTok je zaživelo septembra 2016. Do sedaj je na voljo v več kot 150 državah ter v 75 jezikih.  Februarja 2019 je bila opravljena več kot milijarda prenosov omenjene aplikacije.

TikTok je postal v preteklem letu najbolj popularno družbeno omrežje. Po 4. mestu leta 2019 je število uporabnikov krepko zraslo. Po številu prenosov je namreč lani prehitel tudi Facebook in ostala družbena omrežja.  V letošnjem oktobru je zaživel tudi TikTok Športne agencije Proelium @proeliumsportsagency. Direktorja Jana Ternjaka smo povprašali, kaj je bil vzrok pridružitve na novo družbeno omrežje.

“Potrebno je enostavno iti v korak s časom. Sam sem si ustvaril svoj TikTok profil že lani poleti. Predvsem z namenom, da spremljam naše športnike. Zdi se mi, da je tudi naša ciljna publika na omenjenem omrežju. Tudi želja vse več podjetjih je, da športniki oglašujejo za njih na TikTok-u. Tako enostavno ni bilo izbire. Zmeraj razlagam, da je pri mladih, oziroma v našem primeru pri športnikih, potrebno zmanjšati čas, ko so na telefonih. Povprečen “screen time” na telefonih je po 4,5 ali pa celo več ur. Ko to vidim, me kar zmrazi. Sem zato, da so športniki na družbenih omrežjih, vendar si želim, da čas, ko so na njih, uporabijo za koristne namene. To pomeni za gradnjo njihove osebne športne znamke. Sicer jim telefon jemlje fokus. Če pošlješ kakšno sporočilo, opraviš kak nujen klic in nato objaviš kakšno fotografijo, mora biti povprečen čas na telefonu pod eno uro na dan. Vse, kar je več, je zapravljanje dragocenega časa. Zaradi tega, ker je po statističnih podatkih, ki so bili objavljeni letos poleti, nekje okoli 40 % uporabnikov TikTok-a starih med 16-24 let smo tudi mi zaupali upravljanje TikTok profila našemu najmlajšemu v ekipi – Boru Klemencu.”

Za ogled profila kliknite na zgornjo sliko.

Seveda smo o planu in objavah na novem TikTok profilu @proeliumsportsagency povprašali tudi tistega, ki je zanj zadolžen. Z Borom Klemencom smo se pogovarjali o planih in željah za prihodnje.
“Ideja o pridružitvi k TikTok-u je tlela že nekaj časa. Nekako sva se skupaj z direktorjem odločila, da bi bilo dobro, če smo prisotni tudi tam. Menim, da se lahko z zanimivi, smešnimi in inovativnimi posnetki naša agencija res razširi in dobi širšo publiko tudi na tem družbenem omrežju. In ravno s tem bomo poskušali pridobiti sledilce. Na začetku smo zgolj bolj na splošno predstavili agencijo, nato bomo v nadaljevanju poskušali z bolj sproščeno in smešno vsebino. Pozorni bomo predvsem na to, kaj se dogaja na področjih trendov na družbenih omrežjih in temu bomo dali velik poudarek. Glavni cilj pa je seveda predstaviti naše športnike. Zato nas hitro posledite in preglejte zanimive video vsebine.”

Na omenjeni aplikaciji pa ne manjka velikih športnih imen. Med slovenskimi uporabniki, ki širijo športno vsebino, so najbolj popularni DD Squad, ki zberejo okrog 2 milijona ogledov mesečno. Med drugimi TikTok uporabljajo tudi številni slovenski nogometni klubi, kot so NK Radomlje, NK Bravo in NK Brinje Grosuplje, ki pristopajo z zabavno in smešno vsebino. Med največja imena sodijo športniki kot so Giannis Antetokounmpo, Tom Brady in Trae Young, ki objavljajo svoje najboljše trenutke, video vsebine s treningov in občasno izvajajo tudi zanimive trende, ki so tisti trenutek popularni. Ogromno znamk kot so Gatorade, Dormeo, Champion, Fruc, RedBull ter Equa, uporabljajo športnike za marketing in promocijo na TikTok-u. Res je, da je večina uporabnikov mlada generacija, ampak ravno oni so najbolj vplivni in zato so ciljna publika teh znamk.

sponzorstva, pridobivanje sponzorjev, sponzoriranje, mladi upi, akademija, mentorstvo, učenje, povezovanje, pomoč, športna znamka, blagovna znamka, brand, branding, izbraževanje športnikov, športna izobrazba, razvoj športnika, šport in manadžment, Izobraževanje trga, športna agencija, dualna kariera, štipendija, športna štipendija, podpora športnikom, pomoč športnikom, konec športne kariere

sponzorstva, pridobivanje sponzorjev, sponzoriranje, mladi upi, akademija, mentorstvo, učenje, povezovanje, pomoč, športna znamka, blagovna znamka, brand, branding, izbraževanje športnikov, športna izobrazba, razvoj športnika, šport in manadžment, Izobraževanje trga, športna agencija, dualna kariera, štipendija, športna štipendija, podpora športnikom, pomoč športnikom, konec športne kariere