Banner Academy 543

Foto: Proelium

Vid Štuhec se je letos pridružil ekipi Športne agencije Proelium. V svoji novi vlogi se je takoj dobro izkazal z veliko novimi idejami, projekti in novo energijo. Z njim smo se pogovarjali o njegovem začetku delovanja pri Športni agenciji Proelium, novih zadolžitvah in ciljih za prihodnje leto.

Povezovanje športa in gospodarstva

Čeprav je Vid dobro podkovan na področju marketinga, je še vedno potreboval malo usmerjanja in privajanja na novo okolje. Pri tem sta mu pomagala direktor Športne agencije Proelium Jan Ternjak in vodja poslovnih programov Damir Battisti. Za kar je, kot sam pravi, zelo hvaležen.

“Prvi vtisi so odlični. Apetiti in cilji so nastavljeni zelo visoko. Je pa tako kot pri vsaki stvari, v katero se začneš konkretno poglabljati. Najprej misliš, da o tem veliko veš. “Globlje” kot si, bolj se zavedaš, da se je še ogromno za naučiti in premisliti. Tukaj sem res hvaležen Janu in Damirju za vso podporo in znanje, ki ga delita z mano, saj se mi zdi, da iz dneva v dan napredujem in se učim primernega predalčkanja informacij in povezovanja idej. Zelo mi odgovarja raznolikost dela – od “brainstormanja”, dizajniranja in planiranja, do sestankovanja, druženja in prezentiranja. Največ pa mi zagotovo pomeni, da sem našel pot do industrije, ki združuje moje prostočasne in karierne apetite – povezovanje športa in gospodarstva.”

Vse se začne pri Športni akademiji Proelium

Vid se je moral na začetku spoznati z veliko novega, med drugim tudi ustvarjanje novih idej in gradnja obstoječih za Športno akademijo Proelium.

“Zagotovo sem potreboval nekaj časa, da sem razumel obseg svojih odgovornosti in zadolžitev v športni agenciji. Direktor Jan Ternjak si je zamislil res odličen kompleksen sistem športne akademije, ki predstavlja sito športne agencije. Zdaj, ko sistem razumem, pa je tudi vedno bolj jasno, da je model res do potankosti domišljen in razdelan in je odlična osnova za to, v kar ga imamo namen razviti. Zelo sem vesel, da sem se zgodbi športne agencije pridružil na tej točki, ko lahko vplivam na njen razvoj in doprinesem s svojimi idejami.”

Foto: Proelium

Mreženje v marketingu ključnega pomena

V Športni agenciji Proelium tako sedaj največ ustvarjajo prav Vid Štuhec, Jan Ternjak in Damir Battisti. Njihovih idej je veliko, te pa je tako potrebno pravilno popredalčkati in jih razviti, da lahko v prihodnje pride do njihove uresničitve. “Skrbim predvsem za mreženje, pridobivanje novih partnerjev in sponzorjev tako za akademijo, poletne kampe, agencijo, kot tudi individualne športnike. Peljem tudi nekatere svoje projekte, vključen pa sem tudi v brainstormanje pri Janovih in Damirjevih projektih. Enako velja tudi za njuno vpletenost v moje projekte. Delujemo po principu “več glav več ve”, kar nam omogoča generiranje res izjemnih idej in zgodb, ki prinašajo konkretne koristi tako sponzorjem/partnerjem, kot Športni agenciji Proelium in njenim športnikom. Zelo me veselijo povratne informacije s strani podjetij, saj se jih vedno več zaveda, kakšno dodano vrednost jim lahko prinese povezovanje njihove zgodbe s športom – predvsem vlaganje v mlade športnike.”

Skrbi tudi za izjemno športnico Tjašo Fifer

Novo članico Športne agencije Proelium Tjašo Fifer si je Vid izbral za svoj največji izziv. Od samega začetka sodelujeta in se poskušata povezati s čim več podjetji, ki bi lahko Tjaši pomagala na njeni športni poti. “Res je. Načrti so izredni, tako kot celotna Tjašina zgodba. Ponujena mi je bila priložnost delati s športnico, ki je 100% predana svojim ciljem in je za njih pripravljena garati – ampak ne samo na treningih. Tjaša ima vizijo, katere ne moreš doseči samo skozi treniranje, ampak se moraš zavedati vseh elementov, ki vplivajo na uspešno dolgoročno kariero. Najin cilj je ustvariti športno znamko, ki bo v absolutno moško dominiran šport prinesla žensko svežino in s tem premakniti mišljenje, da so moto in drugi adrenalinski športi rezervirani zgolj za moške. Na tej poti seveda pozdravljamo podjetja, ki jih pritegne takšna disrupcijska zgodba, podjetja, ki tudi sama premikajo meje splošno sprejetih prepričanj. Eden izmed glavnih srednjeročnih ciljev, ki ga je vredno omeniti, je zagotovo Tjašina želja, da se v roku 5-6 let prvič udeleži najtežjega relija na svetu – Rally Dakar. S tem bo postala prva ženska predstavnica Slovenije na tej epski preizkušnji, na katero sta se pred njo zaenkrat podala zgolj Miran Stanovnik in Simon Marčič. Ampak trenutno se fokusirava na prihajajočo sezono – zagotoviti opremo, gorivo in sredstva ter sestaviti ekipo, ki bo poskrbela, da bodo motor, oprema, telo, glava in komunikacija s podporniki in sledilci na najvišjem možnem nivoju.”

Foto: Proelium

Cilji za 2022 jasno začrtani

Vid Štuhec ima cilje za naslednje leto jasno zastavljene na vseh področjih svojega dela. K temu je pripomoglo tudi vikend planiranje, ki smo ga konec novembra opravili s celotno ekipo. “Cilji za 2022 so po eni strani zelo enostavni, po drugi pa zelo zahtevni. Konkretno prispevati k dvigu športne akademije na še višji nivo, razviti nekaj udarnih zgodb naših športnikov s podjetji, s katerimi bomo našli skupen jezik in interese, predvsem pa zagotoviti Tjaši sezono, kot si jo je zamislila. Res je, da bom zaradi tega imel nekaj manj časa za lastne športne podvige, ampak zdaj gre to z roko v roki in sem pa prepričan, da bo tudi teh kar nekaj.”

B.K.

Foto: Proelium

Vid Štuhec se je letos pridružil ekipi Športne agencije Proelium. V svoji novi vlogi se je takoj dobro izkazal z veliko novimi idejami, projekti in novo energijo. Z njim smo se pogovarjali o njegovem začetku delovanja pri Športni agenciji Proelium, novih zadolžitvah in ciljih za prihodnje leto.

Povezovanje športa in gospodarstva

Čeprav je Vid dobro podkovan na področju marketinga, je še vedno potreboval malo usmerjanja in privajanja na novo okolje. Pri tem sta mu pomagala direktor Športne agencije Proelium Jan Ternjak in vodja poslovnih programov Damir Battisti. Za kar je, kot sam pravi, zelo hvaležen.

“Prvi vtisi so odlični. Apetiti in cilji so nastavljeni zelo visoko. Je pa tako kot pri vsaki stvari, v katero se začneš konkretno poglabljati. Najprej misliš, da o tem veliko veš. “Globlje” kot si, bolj se zavedaš, da se je še ogromno za naučiti in premisliti. Tukaj sem res hvaležen Janu in Damirju za vso podporo in znanje, ki ga delita z mano, saj se mi zdi, da iz dneva v dan napredujem in se učim primernega predalčkanja informacij in povezovanja idej. Zelo mi odgovarja raznolikost dela – od “brainstormanja”, dizajniranja in planiranja, do sestankovanja, druženja in prezentiranja. Največ pa mi zagotovo pomeni, da sem našel pot do industrije, ki združuje moje prostočasne in karierne apetite – povezovanje športa in gospodarstva.”

Vse se začne pri Športni akademiji Proelium

Vid se je moral na začetku spoznati z veliko novega, med drugim tudi ustvarjanje novih idej in gradnja obstoječih za Športno akademijo Proelium.

“Zagotovo sem potreboval nekaj časa, da sem razumel obseg svojih odgovornosti in zadolžitev v športni agenciji. Direktor Jan Ternjak si je zamislil res odličen kompleksen sistem športne akademije, ki predstavlja sito športne agencije. Zdaj, ko sistem razumem, pa je tudi vedno bolj jasno, da je model res do potankosti domišljen in razdelan in je odlična osnova za to, v kar ga imamo namen razviti. Zelo sem vesel, da sem se zgodbi športne agencije pridružil na tej točki, ko lahko vplivam na njen razvoj in doprinesem s svojimi idejami.”

Foto: Proelium

Mreženje v marketingu ključnega pomena

V Športni agenciji Proelium tako sedaj največ ustvarjajo prav Vid Štuhec, Jan Ternjak in Damir Battisti. Njihovih idej je veliko, te pa je tako potrebno pravilno popredalčkati in jih razviti, da lahko v prihodnje pride do njihove uresničitve. “Skrbim predvsem za mreženje, pridobivanje novih partnerjev in sponzorjev tako za akademijo, poletne kampe, agencijo, kot tudi individualne športnike. Peljem tudi nekatere svoje projekte, vključen pa sem tudi v brainstormanje pri Janovih in Damirjevih projektih. Enako velja tudi za njuno vpletenost v moje projekte. Delujemo po principu “več glav več ve”, kar nam omogoča generiranje res izjemnih idej in zgodb, ki prinašajo konkretne koristi tako sponzorjem/partnerjem, kot Športni agenciji Proelium in njenim športnikom. Zelo me veselijo povratne informacije s strani podjetij, saj se jih vedno več zaveda, kakšno dodano vrednost jim lahko prinese povezovanje njihove zgodbe s športom – predvsem vlaganje v mlade športnike.”

Skrbi tudi za izjemno športnico Tjašo Fifer

Novo članico Športne agencije Proelium Tjašo Fifer si je Vid izbral za svoj največji izziv. Od samega začetka sodelujeta in se poskušata povezati s čim več podjetji, ki bi lahko Tjaši pomagala na njeni športni poti. “Res je. Načrti so izredni, tako kot celotna Tjašina zgodba. Ponujena mi je bila priložnost delati s športnico, ki je 100% predana svojim ciljem in je za njih pripravljena garati – ampak ne samo na treningih. Tjaša ima vizijo, katere ne moreš doseči samo skozi treniranje, ampak se moraš zavedati vseh elementov, ki vplivajo na uspešno dolgoročno kariero. Najin cilj je ustvariti športno znamko, ki bo v absolutno moško dominiran šport prinesla žensko svežino in s tem premakniti mišljenje, da so moto in drugi adrenalinski športi rezervirani zgolj za moške. Na tej poti seveda pozdravljamo podjetja, ki jih pritegne takšna disrupcijska zgodba, podjetja, ki tudi sama premikajo meje splošno sprejetih prepričanj. Eden izmed glavnih srednjeročnih ciljev, ki ga je vredno omeniti, je zagotovo Tjašina želja, da se v roku 5-6 let prvič udeleži najtežjega relija na svetu – Rally Dakar. S tem bo postala prva ženska predstavnica Slovenije na tej epski preizkušnji, na katero sta se pred njo zaenkrat podala zgolj Miran Stanovnik in Simon Marčič. Ampak trenutno se fokusirava na prihajajočo sezono – zagotoviti opremo, gorivo in sredstva ter sestaviti ekipo, ki bo poskrbela, da bodo motor, oprema, telo, glava in komunikacija s podporniki in sledilci na najvišjem možnem nivoju.”

Foto: Proelium

Cilji za 2022 jasno začrtani

Vid Štuhec ima cilje za naslednje leto jasno zastavljene na vseh področjih svojega dela. K temu je pripomoglo tudi vikend planiranje, ki smo ga konec novembra opravili s celotno ekipo. “Cilji za 2022 so po eni strani zelo enostavni, po drugi pa zelo zahtevni. Konkretno prispevati k dvigu športne akademije na še višji nivo, razviti nekaj udarnih zgodb naših športnikov s podjetji, s katerimi bomo našli skupen jezik in interese, predvsem pa zagotoviti Tjaši sezono, kot si jo je zamislila. Res je, da bom zaradi tega imel nekaj manj časa za lastne športne podvige, ampak zdaj gre to z roko v roki in sem pa prepričan, da bo tudi teh kar nekaj.”

B.K.