Banner Academy 543

Podjetje MOL je novi partner Mastercard® Športne akademije. S sodelovanjem želijo podpreti mlade športnike na njihovi poti osebne in profesionalne rasti – tako v športu kot pri razvijanju poslovnih znanj. Njihovo skupno vodilo so vrednote, kot so vztrajnost, pogum, timski duh in energija za doseganje ciljev. Nova sezona akademije, v kateri bo pomembno vlogo odigralo tudi podjetje MOL, se bo začela 1. maja – z novo energijo, svežimi idejami in številnimi priložnostmi za mlade talente. Pred začetkom nove sezone smo nekaj vprašanj zastavili Petri Hercog, vodji korporativnega komuniciranja pri podjetju MOL.

Zakaj ste se v podjetju MOL odločili, da podprete mlade športnike v sklopu Mastercard Športne akademije?

“V MOL-u v Sloveniji je zdravje zelo pomembna vrednota. Z različnimi preventivnimi ukrepi ustvarjamo delovno okolje, ki zaposlene spodbuja k zdravemu načinu življenja in šport je del tega. Športno akademijo podpiramo, ker so vanjo vključeni mladi perspektivni športniki, ki na tak način dobijo nova, širša, a še zmeraj s športom povezana znanja. Platforma se nam zdi odlična odskočna deska – ne samo za bodoče vrhunske športnike, ampak tudi tiste, ki bi želeli delovati na področju športa.”

Kako se lahko po vašem mnenju mladi poistovetijo s podjetjem MOL? Kje vidite vzporednice med MOL-om in športom?

“Posel in šport sta si pravzaprav zelo podobna. Tudi v poslu je veliko tekmovanja, za dosego ciljev pa zahtevane veliko predanosti, znanja in vztrajnosti. MOL v Sloveniji je rasel skozi čas, tako kot rastejo tudi mladi športniki na svoji poti do vrhunskih rezultatov. MOL ima v Sloveniji edinstveno ekipo, tudi vsak športnik jo ima in z njo dosega rezultate. Vzporednic je ogromno, zato smo veseli, da smo del vaše zgodbe in verjamemo, da se bodo mladi športniki odlično spopadli z izzivom, ki smo ga pripravili zanje.”

V gospodarstvu pogosto naletimo na povezovanja z vrhunskimi športniki, vendar se prevečkrat pozabi na mlade. Mladi imajo namreč drugačne ideje, poglede in razmišljanja. Nenazadnje so oni naslednji svetovni ali olimpijski prvaki ter uspešni podjetniki. Kako vi gledate na to?

“Vrhunski športnik se ne rodi, ampak se razvija. To je eden izmed razlogov, zakaj smo se odločili podpreti športno akademijo. Vsi radi zmagujemo, smo ponosni na naše vrhunske športnike in njihove dosežke, ampak tudi ti športniki so morali nekoč začeti na t. i. ‘nulti točki’. Zato smo veseli, da smo del te zgodbe, v kateri mladi športniki na šport pogledajo z drugega, a vseeno zelo pomembnega zornega kota.”

V sklopu naše akademije se športniki skupaj s podjetji srečujejo s temo Moj prvi posel, pri kateri sodeluje tudi podjetje MOL. Kakšne prednosti prinaša mladim športnikom naloga, ki ste jo pripravili zanje?

“Prednost je zagotovo okolje, v katerega postavimo mlade. Gre namreč za mobilno aplikacijo zvestobe MOL Move, ki je brezplačno na voljo v trgovini z aplikacijami na vsakem mobilnem telefonu. Verjamemo, da bodo mladi športniki na aplikacijo pogledali s svojimi očmi in veseli bomo predlogov za promocijo aplikacije MOL Move, ki jih bomo dobili skozi to nalogo.”

Najboljše naloge naših mladih športnikov bodo med drugim nagrajene z boni za gorivo na bencinskih servisih MOL in INA po Sloveniji. Ali menite, da se mladi zavedajo kako velik zalogaj v razvoju njihove kariere pravzaprav predstavljajo “potni stroški”?

“Verjamemo, da se mladi, ki sodelujejo v Športni akademiji, tega zavedajo. In verjamemo tudi, da zaupajo energijo, ki jih popelje na cilj, samo najboljšim, torej da točijo vrhunsko EVO gorivo na MOL in INA bencinskih servisih. Če so vozniki ali sopotniki člani našega programa zvestobe MOL Move, jih na naših servisih čakajo še posebne ugodnosti in popusti, ki jih najdejo v svoji aplikaciji.”

Mladi športniki bodo na svojih družbenih omrežjih predstavili aplikacijo MOL Move, hkrati pa vam podali povratne informacije o uporabniški izkušnji aplikacije MOL Move skozi njihove oči. Kaj pričakujete od njih pri tej nalogi?

“Pričakujemo kreativnost, drznost, svežino. Prednost vidimo predvsem v tem, da mladi niso podvrženi našim korporativnim okvirjem razmišljanja, kar pomeni, da so lahko veliko bolj svobodni in prepričani smo, da bomo prejeli dobre ideje, ki jih bomo lahko uporabili tudi v prihajajočih kampanjah in aktivnostih, povezanih z MOL Move.”

Kaj mora imeti po vašem mnenju vsak športnik, da lahko uspe v karieri?

“Zraven talenta, ki je nedvomno predpogoj za uspehe, mora biti vsak športnik vztrajen in verjeti vase. Pomembno je tudi podporno okolje, torej da ima ob sebi ljudi, ki verjamejo vanj.”

Kaj bi svetovali mlajši sebi (starosti 15-20 let) z vsemi izkušnjami in znanjem, ki jih imate danes?

“Vedno zaupaj svojemu občutku in nikoli ne verjemi, da nisi dovolj dobra.”

Kakšne lastnosti iščete v mladih športnikih, ko se odločate za sodelovanje in sponzoriranje?

“V MOL-u v Sloveniji nam je pomembno predvsem povezovanje z našimi vrednotami in ponosni smo, da z vsemi našimi sponzoriranci delimo vztrajnost, pogum, timski duh in ciljno naravnanost.”

Izredno nas veseli, da je vedno več takih podjetij, ki poiščejo vzporednice med svojo vizijo in namenom Športne akademije, prepoznajo dodano vrednost in pozitiven vpliv na mlade športnike ter nas s sodelovanjem tudi podprejo.

Podjetje MOL je novi partner Mastercard® Športne akademije. S sodelovanjem želijo podpreti mlade športnike na njihovi poti osebne in profesionalne rasti – tako v športu kot pri razvijanju poslovnih znanj. Njihovo skupno vodilo so vrednote, kot so vztrajnost, pogum, timski duh in energija za doseganje ciljev. Nova sezona akademije, v kateri bo pomembno vlogo odigralo tudi podjetje MOL, se bo začela 1. maja – z novo energijo, svežimi idejami in številnimi priložnostmi za mlade talente. Pred začetkom nove sezone smo nekaj vprašanj zastavili Petri Hercog, vodji korporativnega komuniciranja pri podjetju MOL.

Zakaj ste se v podjetju MOL odločili, da podprete mlade športnike v sklopu Mastercard Športne akademije?

“V MOL-u v Sloveniji je zdravje zelo pomembna vrednota. Z različnimi preventivnimi ukrepi ustvarjamo delovno okolje, ki zaposlene spodbuja k zdravemu načinu življenja in šport je del tega. Športno akademijo podpiramo, ker so vanjo vključeni mladi perspektivni športniki, ki na tak način dobijo nova, širša, a še zmeraj s športom povezana znanja. Platforma se nam zdi odlična odskočna deska – ne samo za bodoče vrhunske športnike, ampak tudi tiste, ki bi želeli delovati na področju športa.”

Kako se lahko po vašem mnenju mladi poistovetijo s podjetjem MOL? Kje vidite vzporednice med MOL-om in športom?

“Posel in šport sta si pravzaprav zelo podobna. Tudi v poslu je veliko tekmovanja, za dosego ciljev pa zahtevane veliko predanosti, znanja in vztrajnosti. MOL v Sloveniji je rasel skozi čas, tako kot rastejo tudi mladi športniki na svoji poti do vrhunskih rezultatov. MOL ima v Sloveniji edinstveno ekipo, tudi vsak športnik jo ima in z njo dosega rezultate. Vzporednic je ogromno, zato smo veseli, da smo del vaše zgodbe in verjamemo, da se bodo mladi športniki odlično spopadli z izzivom, ki smo ga pripravili zanje.”

V gospodarstvu pogosto naletimo na povezovanja z vrhunskimi športniki, vendar se prevečkrat pozabi na mlade. Mladi imajo namreč drugačne ideje, poglede in razmišljanja. Nenazadnje so oni naslednji svetovni ali olimpijski prvaki ter uspešni podjetniki. Kako vi gledate na to?

“Vrhunski športnik se ne rodi, ampak se razvija. To je eden izmed razlogov, zakaj smo se odločili podpreti športno akademijo. Vsi radi zmagujemo, smo ponosni na naše vrhunske športnike in njihove dosežke, ampak tudi ti športniki so morali nekoč začeti na t. i. ‘nulti točki’. Zato smo veseli, da smo del te zgodbe, v kateri mladi športniki na šport pogledajo z drugega, a vseeno zelo pomembnega zornega kota.”

V sklopu naše akademije se športniki skupaj s podjetji srečujejo s temo Moj prvi posel, pri kateri sodeluje tudi podjetje MOL. Kakšne prednosti prinaša mladim športnikom naloga, ki ste jo pripravili zanje?

“Prednost je zagotovo okolje, v katerega postavimo mlade. Gre namreč za mobilno aplikacijo zvestobe MOL Move, ki je brezplačno na voljo v trgovini z aplikacijami na vsakem mobilnem telefonu. Verjamemo, da bodo mladi športniki na aplikacijo pogledali s svojimi očmi in veseli bomo predlogov za promocijo aplikacije MOL Move, ki jih bomo dobili skozi to nalogo.”

Najboljše naloge naših mladih športnikov bodo med drugim nagrajene z boni za gorivo na bencinskih servisih MOL in INA po Sloveniji. Ali menite, da se mladi zavedajo kako velik zalogaj v razvoju njihove kariere pravzaprav predstavljajo “potni stroški”?

“Verjamemo, da se mladi, ki sodelujejo v Športni akademiji, tega zavedajo. In verjamemo tudi, da zaupajo energijo, ki jih popelje na cilj, samo najboljšim, torej da točijo vrhunsko EVO gorivo na MOL in INA bencinskih servisih. Če so vozniki ali sopotniki člani našega programa zvestobe MOL Move, jih na naših servisih čakajo še posebne ugodnosti in popusti, ki jih najdejo v svoji aplikaciji.”

Mladi športniki bodo na svojih družbenih omrežjih predstavili aplikacijo MOL Move, hkrati pa vam podali povratne informacije o uporabniški izkušnji aplikacije MOL Move skozi njihove oči. Kaj pričakujete od njih pri tej nalogi?

“Pričakujemo kreativnost, drznost, svežino. Prednost vidimo predvsem v tem, da mladi niso podvrženi našim korporativnim okvirjem razmišljanja, kar pomeni, da so lahko veliko bolj svobodni in prepričani smo, da bomo prejeli dobre ideje, ki jih bomo lahko uporabili tudi v prihajajočih kampanjah in aktivnostih, povezanih z MOL Move.”

Kaj mora imeti po vašem mnenju vsak športnik, da lahko uspe v karieri?

“Zraven talenta, ki je nedvomno predpogoj za uspehe, mora biti vsak športnik vztrajen in verjeti vase. Pomembno je tudi podporno okolje, torej da ima ob sebi ljudi, ki verjamejo vanj.”

Kaj bi svetovali mlajši sebi (starosti 15-20 let) z vsemi izkušnjami in znanjem, ki jih imate danes?

“Vedno zaupaj svojemu občutku in nikoli ne verjemi, da nisi dovolj dobra.”

Kakšne lastnosti iščete v mladih športnikih, ko se odločate za sodelovanje in sponzoriranje?

“V MOL-u v Sloveniji nam je pomembno predvsem povezovanje z našimi vrednotami in ponosni smo, da z vsemi našimi sponzoriranci delimo vztrajnost, pogum, timski duh in ciljno naravnanost.”

Izredno nas veseli, da je vedno več takih podjetij, ki poiščejo vzporednice med svojo vizijo in namenom Športne akademije, prepoznajo dodano vrednost in pozitiven vpliv na mlade športnike ter nas s sodelovanjem tudi podprejo.