PODJETJA

MASTERCARD SLOVENIJA

Aleš Petejan, direktor marketinga Mastercard Slovenija:

“V ponos nam je, da lahko s tem projektom mladim športnim talentom omogočimo celostno podporo na področjih, kjer jo zares potrebujejo. Prepričani smo, da so talent, vztrajnost in znanje ključne sestavine vrhunskih rezultatov. Mastercard športna akademija v ospredje postavlja izobraževanje na kar šestih temeljnih stebrih, ki zajemajo predavanja in nasvete s področij športne prehrane, psihologije, fizioterapije, kineziologije in povezovanja s profesionalnimi športniki. Ker pa je v današnjem času za uspeh mladih športnikov potrebna tudi podjetnost, s katero si učinkoviteje utirajo karierno pot in prepoznavnost, jim nudimo tudi poslovno izobraževanje. V prevodu to pomeni, da jih postavimo pred dejanski izziv, kjer imajo priložnost dokazati svojo kreativnost in poslovno iznajdljivost. Tiste, ki izstopajo, nagradimo s številnimi nagradami, sponzorstvi in štipendijami. Verjamemo, da bomo s takšnim delom in podporo naših partnerjev v prihodnje videli še več evropskih, svetovnih in olimpijskih prvakov.”

POŠTA SLOVENIJE

Aleksander Majhen, direktor DIVIZIJA PRODAJA podjetja Pošta Slovenije:

“Prav zaradi tega, ker je to prvo srečanje s poslom in neko resnostjo, predvidevamo, da bodo mladi tisti, ki bodo na tej točki občutili, da je potrebno za dosego nekega cilja zraven športa narediti tudi neko resno potezo, zaslužiti nekaj dodatnega denarja, ceniti svoj čas. Definitivno bo to tudi dobra popotnica za njihovo kariero naprej.”

VARUH ZDRAVJA, VZAJEMNA D.V.Z.

Klemen Daneu, vodja oddelka za marketing pri podjetju Varuh Zdravja, Vzajemna:

“V našem podjetju se nam zdi pomembno, da mladim privzgojimo ljubezen do športa, prek katerega se učijo reda, discipline, se povezujejo, širijo svojo socialno mrežo in kujejo prijateljstva. Prizadevamo si mladim omogočiti dobre temelje za zdravo in uspešno športno pot, ki lahko postane tudi njihova kariera. Vselej se trudimo delovati v skladu z našim kodeksom, kjer je eno izmed načel našega delovanja zapisano takole: Gradimo mostove, ker smo povezani močnejši.”

MIKRO+POLO

Marko Podgornik, direktor Mikro+Polo:

“Meni se zdi kot poslanstvo našega podjetja, da smo družbeno odgovorni in da podpiramo različne projekte, tudi takšnega kot je vaš.”

Mirjana Mladič, marketing Mikro+Polo:

“Vse predstavitve so nas prijetno presenetile. Od izvirnosti do sproščenosti, kakovosti izvedbe. Če bi vložen trud ocenjevali, bi bili vsi zmagovalci in bi si vsi zaslužili nagrado. Vendar kot športniki veste, da temu ne gre tako in da včasih odločajo stotinke o mestu za zmagovalce.”

GO4GOAL

Tadej Glavač, direktor podjetja Go4Goal:

“Prevečkrat se podjetja usmerijo in razmišljajo o  sodelovanju s samo vrhunskimi športniki. V akademiji smo v sklopu teme “Moj prvi posel” tudi mi pripravili naloge za športnike. Skozi objave na družbenih omrežjih so se nato športniki naučili, kako sodelovati z našim podjetjem. Najboljše pa smo tudi nagradili. Odziv je bil res odličen. Pravzaprav je šlo za “win-win” situacijo. Vsi imamo na koncu nekaj od tega. Športniki, naše podjetje in akademija.”

Vsi podatki (imena udeležencev) so urejena v skladu z GDPR. V okviru pogodbe je to urejeno z vsakim posameznim športnikom oziroma s staršem (skrbnikom), v kolikor gre za mladoletnega športnika.